Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Nu eens de achterrem

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 feb. 2003 23:46 
Het piepen van de achterrem blijkt veel voor te komen en heb me daar inmiddels aan aangepast.
Maar wat over de remkracht ??
Achterwiel is er onlangs uitgeweest en trommel en remschoenen netjes opgekuist. Goed voor een tijdje maar nu zit ik bijna terug aan het markeringspunt. Remschoenen zijn nog goed en ook de binnendiameter van de trommel is binnen tolerantie. Wel opgemerkt dat de stang die naar de hendel op het achterwiel loopt verbogen is ... de oorzaak ??
Graag advies

Schrijver JWH
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 feb. 2003 23:52 
Terry,

Het feit dat die stang verbogen is kan er niets mee te maken hebben dat de remhevel weer bijna bij het markeringspunt is. Ik zelf heb het bij mijn GL500 ook. Misschien weet iemand hier iets meer over; Ik denk dat het wellicht te maken heeft met de leeftijd van de remschoenen?

Gr.
Jan Willem

Schrijver mg-01-vs
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 feb. 2003 19:56 
een klein antwoord op jevraag op de hevel van de achterrem zit bij de spie baan een centerpunt in geslagen dit ook op het nokken asje (haal verf of vuiligheid eerst er van afde punt van de nokken as moet naar de steekas wijzen dan de grote rem hevel plaatsen punt naar punt,er zijn ook achterremmen waar een plaatje achter de rem hevel zit daar kan je dan zien hoever je rem-segmenten zijn versletenheb je vragen hier over MG-01-VS@hondacx500.com en je krijgt van mij antwoord groeten oud lid

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Nu eens de achterrem

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven