Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Kuip

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 okt. 2005 17:45 
Dag allemaal,
Sinds kort bezitter van een bijzonder leuke motor. Van een kennis kreeg ik een paar mooie uitlaten van een kawa 1300 en van een kennis een complete kuip. Al dat alles heeft me niets gekost. Blijkbaar heb ik het verdient.
Maar nu heb ik een vraagje. Hoe bevestig ik de kuip op de motor? Is er iemand van jullie die mij daar iets over kan vertellen?

Groet Harry

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 okt. 2005 22:02 
Over het algemeen met de bijbehorende beugels, maar wat voor merk en type motor is het, wat voor merk en type kuip? Hier is wel verstand van kuipen, maar alleen asl het over de CX gaat.
Groeten
Ray( die eigenlijk maar 1 kuip echt mooi vindt, en die staat in Rotterdam)

Schrijver Harry
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 okt. 2005 23:48 
Dag Ray,
Het is een cx500c (anders had ik mijn vraag echt niet durven stellen in dit forum) en de kuip is een vetter type 1 met alles er op en er aan, behalve dus iets van beugels oid.

Harry

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2005 00:03 | Aangepast door: MAST 
Hallo Harry, ik vrees voor je dat je zelf iets moet gaan maken. Veel kuipen zijn "universeel", maar het subframe wordt op maat van de betreffende motor gemaakt. Je kan proberen of je via Ebay of Marktplaats.nl een subframe kan scoren.(trefwoord:, kuip, frame, of "Vetter" oid) Je kan ook de site van Vetter eens bezoeken, maar ik denk dat je daar niet vind wat je zoekt. Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 28 okt. 2005 00:41 
Vetter heeft wel kuipen/subframes voor de CX gemaakt. Er rijden wel CX'en rond met een Vetter kuip. Maar of er een subframe voor jouw type kuip bestaat is dan weer de vraag.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Harry
Gast 
#6 | Geplaatst: 30 okt. 2005 22:16 
Tja, wat nu? Veteer geeft wat wazige tekeningen hoe je de tellers los kan maken en laat een stuk van een beugel zien waar een moer doorheen moet. Heb ik dus niet veel aan, maar bedankt voor alle tips.
Op m'n werk is het geen probleem om allerlei beugels enz te maken, maar daar heb ik toch wel iets van een goede tekening voor nodig om het te laten maken. Heeft iemand nog een goede tip of ergens een foto om het na te kunnen maken?
Alvast dank voor de moeite.
groet, Harry

Schrijver european
Gast 
#7 | Geplaatst: 2 nov. 2005 20:02 
Harry ik heb net in de rubriek >vraag en aanbod< een advertentie gezet over
(kuip en koffers te koop)van european
vetterkuip met hulpframe.
kijk daar maar even.


Henk

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven