Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Uitlaatdemper

 
Schrijver nicparren
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 nov. 2005 15:06 
Hoi!
Door onoplettendheid is mijn vraag in de verkeerde rubriek terecht gekomen.
Daarom opnieuw in de goede rubriek.
De uitlaatdemper van de rechter uitlaat zit los in de uitlaat.wie weet
of deze demontabel is.Volgens mijn handboek is deze niet demotabel dus
niet te reparen.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 9 nov. 2005 15:12 | Aangepast door: MAST 
Hoi Nic,verwijder van het deksel van de demper de popnagels, door ze weg te boren. Vervolgens probeer je de losse binnendemper weer vast te krijgen. (aandrukken met een stuk hout oid) Als dat gelukt is, zet je het dekseltje weer vast met nieuwe popnagels. Hopelijk is de boel van binnen niet teveel doorgeroest.
Succes,
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver joker@hondacx50 0
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 nov. 2005 17:32 
Marcel heeft gelijk, je kunt de popnagels uitboren om zo bij de binnendemper te komen. Meestal echter is dit overbodige moeite omdat het spul natuurlijk niet voor niets losgeroest is. Het is natuurlijk wél een prima gelegenheid om eens wat te experimenteren met verschillend binnenwerk!

Suc6 ermee!
Ron.

Schrijver nicparren
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 nov. 2005 21:46 
Hoi Ron en Marcel
Bedankt voor jullie reactie, ik gamaar
naar een andere uithijken want eenmaal
doorgeroest is het tog moeilijk om er
nog wat van te maken.
Ik ga hem wel open maken om te zien hoe een en ander in elkaar zit. Je leert er weer wat van.
Groeten en dank!
Nic.

Schrijver post94er
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 nov. 2005 17:36 
Nic,
Als je in het bezit bent van een digitaal fototoestel, kan je de foto's misschien naar de site sturen.
Zo kunnen anderen er misschien ook wat van leren
Kan dit trouwens geen onderdeel worden op de site "gestripte onderdelen"?

Raf

Schrijver post94er
Gast 
#6 | Geplaatst: 10 nov. 2005 17:37 
Wat het aangeboden antwoord van MAST betreft, ik krijg de melding dat deze topic verwijdert is!

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 10 nov. 2005 17:55 | Aangepast door: MAST 
Raf, ik heb mijn eerdere posting aangepast, maar hier zou het eerdere bericht moeten staan.
(was dus niet verwijderd)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver post94er
Gast 
#8 | Geplaatst: 10 nov. 2005 18:00 
thanks Marcel

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 nov. 2005 19:40 
wat is er nu stuk de buiten kant van de dempers of de binnen demper want deze is te reperen met een stuk duims gaspijp en een rond plaatje met een gat voor de duims gaspijp en de anderen voor de popnagels,zijn er vragen hier over stel ze en je krijgt antwoord hier op
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver nicparren
Gast 
#10 | Geplaatst: 10 nov. 2005 22:25 
Hoi Jan
De binnen demper ligt los in de uitlaat ik kan hem met een stokje heen en weer bewegen.Ik heb dit ontdekt door dat de motor ineens onregelmatig begon te lopen en de uitlaat niet meer warm werd omdat de de binnendemper het gat van de uitlaat afsloot
Groeten,
Nic.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Uitlaatdemper

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven