Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

rvs einddempers

 
Schrijver keesgroot
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 jan. 2006 11:28 
Weet er iemand een adres voor rvs einddempers die er het zelfde uitzien als die op de cx horen.
Heb nu al vier keer dempers vervangen maar met dit weer roesten ze sneller dan je ze kan schoonhouden (imitatiedempers) die niet in goede kwaliteit te koop lijken.
Als er iemand iets te koop heeft (rvs) is het ook prima.
Groeten Kees, die de hele winter door de pekel crost met zijn niet te stoppen CX.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 14 jan. 2006 20:53 | Aangepast door: MAST 
Hallo Kees, zover ik weet heeft Pluis rvs dempers op zijn CX zitten. Dat waren zelfbouw dempers. Ik heb geen idee of die dingen ook in de handel zijn te verkrijgen. Je kan eens informeren bij Bosal of ze daar rvs uitlaten voor de CX kunnen maken.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver keesgroot
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 jan. 2006 22:55 
Marcel bedankt voor de reactie ga het zeker uitzoeken en als ik iets goeds vind horen jullie het zeker, ik denk dat we allemaal dit probleem hebben als we in de winter rijden net als met de uitlaatbochten maar ik denk dat die niet van rvs kunnen omdat de kleppen dit niet leuk vinden.

M.vr. groet
Kees.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 rvs einddempers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven