Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Toerentellerkabel vervangen

 
Schrijver Haapee
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 april 2006 21:50 | Aangepast door: Haapee 
Zie voor meer gegevens en mijn vraag over dit onderwerp bij de rubriek: "Algemeen". Gevraagd wordt aan iemand die niet te ver van Zoetermeer woont om een andere CX-rijder hiermee te helpen.
Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 april 2006 22:22 
Nou CX rijders laatje van je goede kant zien en help deze mede CX rijder,zelf woon ik te ver hier voor dat is Wieringerwerf anders was ik wel gekomen voor dit kleine reparatie
Alvast bedankt namens Ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 april 2006 09:40 
Ouwe-jan,
Als het mogelijk is de klus stapsgewijs te omschrijven in een goede instructie, dan denk ik dat hij er wel uit zal komen. Hij is fietsmonteur, dus een b'tje sleutelen kan hij wel. Probleem is alleen dat hij niet goed weet wat hij precies moet doen en in welke volgorde. Zelf heb ik er ook nog te weinig kijk op en ook omvoldoende sleutelervaring. Wie zet het even netjes op een rijtje, dan zorg ik wel dat het verhaal in Zoetermeer komt.
Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 april 2006 11:02 
Stap een:Zijpanelen van de radiateur afnemen,Radiator aftappen en bouten los maken,Radiator er uit nemen,Volg tellerkabel op blok,borgsroef losmaken kabel er uit nemen,Moer aan de toeren teller los maken. let bij het er in zetten op de platte kant valt in een sleufje bij de overbrenging.Dan weer alles monteren en afvullen.Hoop dat dit duidelijk genoeg is.mvrgr Antoon

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 april 2006 12:15 
Antoon,

Hardstikke goed, ik denk wel dat dit voldoende zal zijn om er uit te komen. Ik zal het naar Zoetermeer sturen en dan laat ik nog wel ff weten hoe het verder is afgelopen.
Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 april 2006 12:23 
Zie ook de bruikbare informatie en ervaringen onder de noemer Toerentellerkabel in de rubriek Techniek.
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver antoon

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 april 2006 18:26 
ga op de site naar zoeken,tik toerentellerkabel in en je krijgt nog meer goede aanwijzingen

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 2 april 2006 21:51 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Nu komt het zeker wel goed. De CX-rijder die met het probleem zit komt ook naar de onderdelenbeurs in Veghel, zo liet hij mij zojuist weten.
Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Toerentellerkabel vervangen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven