Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Nieuwe achterband

 
Schrijver Alain
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 april 2006 22:31 
Hallo, mijn CX500E is toe aan een nieuwe achterband. Momenteel zitten er voor en achter Michelins op. Achter is dit Commander 120/90/18. Welk merk van band is aan te raden: een Michelin, een BT45, ... ? Geeft dat geen problemen voor- en achterband van een verschillend merk ? Groeten vanuit België, Alain.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 april 2006 23:47 
jawel dat gaat problemen geven de achterband wordt jaloers op de voorband omdat die voorgetrokken wordt.

ik rijdt zelf ook met 2 verschillende banden maar dat komt gewoon door de afwijkende slijtage aan de banden, achter is hij sneller op. persoonlijk vindt ik de bt45 goed maar dat kan verschillen per rijder. dus je moet maar gewoon kijken waar je voorkeur naar uit gaat.
groetjes cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver ffroidbise
Gast 
#3 | Geplaatst: 2 april 2006 02:26 
BT45 is de ideale band.

ffroid (die een BT45 heerlijk vind)

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 april 2006 08:37 
de maxxis is ook een prima band,voor en achter

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 april 2006 09:03 
Ffroid doe jij het altijd met rubber ik gebruik Latex
[maar even dolen mag,BRIDGESTONE BT-45
voor en achter het beste keuzen ]
ouwe_jan die DUREX vroeger wel moest gebruiken
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 april 2006 22:09 
Als je voor en achter een verschillend merk hebt, kan dat niet goed uitpakken voor de wegligging, heb ik gemerkt. Er is veel te lezen over banden, de moraal is dat de BT het hoogst scoort qua wegligging, maar Pirelli veel langer meegaat, bij een heel redelijke grip. Over Continental is men ook wel te spreken. Tegenwoordig heb je trouwens ook condooms met profiel Ouwe Jan.
Martin

Schrijver CXander
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 april 2006 20:57 
Ik sluit me geheel bij aan bij het advies van Ouwe Jan. Heb er nu 25000 mee gereden in 1 1/2 jaar. Band is niet te hard en niet te week. Zit weer een nieuwe op. Volgende maand het voorbandje. Lex

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Nieuwe achterband

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ erikcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven