Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

effe balen met de silver 650

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver puk
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 19 maart 2007 10:22 | Aangepast door: puk 
Hans,
daar heb je gelijk mee hoor, ik vermoemde het materiaal gemakswijze papier, ik kon niet op de naam van het materiaal komen, de koppakking die ik gebruikt heb is een originele van honda met part nr 12251-ME2-405
de pakking die eruit kwam was ook een originele van honda.
Een simpele benaming is soms ook even handig voor de leken onder ons zodat er zich een beeld kan gevormd worden waarover het gaat

ps, bij de silverwing was er wat meer demonteerwerk om het proper uit te voeren, zo staat de kuip wel iets onder de voeten in , dan moest de kuipsteun ook naar voor om het motorsteun eraf te krijgen, maar dan dient de radiator ook los gemaakt te worden enz.. ik was er effe zoet mee maar ben blij dat alles weer in orde is
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Ray
Gast 
#17 | Geplaatst: 19 maart 2007 16:59 
klingerit is van vroeger, zit asbest in en dat mag niet meer
Groetjes
Ray ( die ook in de trafo geen klingerit meer mag gebruiken...)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 19 maart 2007 19:56 
Maar wel ontzettend goed spul hoor !

Tegenwoordig is het hoofdbestanddeel grafiet. Dat zit ook in een potlood en daar spelen kinderen al heel vroeg mee, dus het zal wel veilig zijn :)
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver edward
Gast 
#19 | Geplaatst: 21 maart 2007 08:03 | Aangepast door: edward 
Puk, alle lof. Je had gelukkig snel door wat er aan het handje was, je had bovenien nog een voorraadje pakkingen in de schuur liggen, het juiste gereedschap en binnen een dag reed je al weer vrolijk rond. Groetjes aan Blondie en tot later deze zomer!

Edward (die afgelopen weekend ook zijn Amerikaanse plofbak aan de praat heeft gekregen...en zijn voorraadje vaseline heeft aangevuld)

Schrijver puk
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 29 maart 2007 18:19 
veel lol edward , de groetjes zijn overgemaakt aan de blonde stoot , en wat jou "plofbak" betreft , van die vaseline geraak je nooit meer af hoor, moesten we in Balen maar geen moppen tappen hee, ( wordt nooit vergeten)
ps voor ons een weet , voor de nieuwelingen een vraag ???? rara
greets puk en blondie, en tot de onderdelenbeurs
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 effe balen met de silver 650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven