Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   

o-ringetjes boven luchtstelschroeven

Schrijver Jas
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 april 2007 20:08 | Aangepast door: Jas 
Hallo,
ik heb al een paar jaar een cx, nu heb ik vorige week m'n rijbewijs gehaald en ben bezig m'n motor rijklaar te maken. Het is een cx500 sports uit 1982. Ik ben met de carburateur bezig. Ik heb gezien dat ik met het schoonblazen van de carburateurs een o-ringetje boven een luchtstelschroef weggeblazen heb (ik wist tot ik op dit forum zat, niet eens dat ze er zaten! Nu is mijn vraag: weet iemand welk o-ringetje ik moet bestellen? Ik heb geprobeerd DIN 3771 te vinden, maar dat lukt niet online. Een rubber afdichtstop boven de flotterkamer heb ik vervangen door een stukje overloopslang af te knippen, dit in het kanaal te plaatsen en daar weer een metalen pennetje in te steken. Om geld uit te sparen zou ik liever losse 0-ringetjes bestellen ipv twee setjes a euro 15.95 te bestellen. Alvast bedankt voor de reactie.

Schrijver Jas
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 april 2007 17:01 
Heb vandaag twee stuks 3x1 besteld, op goed geluk. Maar zien wat het wordt. Zou een paar weken levertijd hebben.

Schrijver evers
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 april 2007 21:55 
HOI IK HEB NOG 2 REVISIE SETJES LIGGEN VOOR DE CARBURATEURSMET ALLE RINGETJES
IS DIE GELIJK WEER OKE
PIETHONDA@MSN.COM GR PIET

Schrijver MIOB
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 april 2007 11:48 
Indien Jas niet geïnteresseerd is (hij was eerst), hoeveel mag dat revisiesetje kosten?

Schrijver Jas
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 april 2007 17:05 
Hoi MIOB,
ga je gang, ik kijk eerst wat ik kan bereiken met die bestelde ringetjes. Bedankt dat je eraan dacht.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 o-ringetjes boven luchtstelschroeven

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven