Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

uitgerekte klepstelboutjes

 
Schrijver josodl
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 juni 2007 00:05 
Bij alle CX cilinderkoppen die ik heb gezien( ik heb iets van drie blokken in onderdelen liggen) zijn de klepstelboutjes onder de borgmoer uitgerekt . Weet iemand of dat kwaad kan en of die boutjes nog te koop zijn?

Jos

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 19 juni 2007 09:41 
Hallo Jos, van uitgerekte klepstelboutjes heb ik nog niet gehoord. Wel van ingeslagen klepstelboutjes. Als je die wil vervangen, kan je ze oa via cmsnl.com bestellen. (klik hier).
Wellicht ook via de Honda dealer te verkrijgen.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juni 2007 10:37 
Ja hoor ze zijn nog steeds te verkrijgen.
Alleen kosten ze ongeveer 4 euro per stuk.
Groetjes marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juni 2007 07:50 
Twee jaar geleden ontdekte ik dat de onderkant van mijn klepstelboutjes helemaal vlak waren geslagen en sommige last hadden van inpitting. Daardoor werd het klepstellen steeds lastiger. Ik heb ze toen allemaal vernieuwd (voor een CX moet je wat overhebben, nietwaar) en dat scheelde behoorlijk. De onderkant van een nieuw en gaaf klepstelboutje is een beetje bol van vorm.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver josodl
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 juli 2007 21:13 
Ik heb even een plaatje van twee van de stelboutjes gemaakt,ik krijg hem alleen niet geplaatst(is daar een truuk voor Frans?) Je kan duidelijk zien dat ze in het midden wat dunner zijn geworden. Je kan het stelmoertje er ook niet meer overheen draaien omdat de spoed groter is geworden. Als je eens aan het kleppenstellen bent moet je er maar eens een stelboutje uitdraaien; ik denk dat dit verschijnsel zich bij de meeste CX-en voordoet.
Wie de foto wil zien moet maar even mailen naar onderdelinden22@wanadoo.nl

Jos

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 6 juli 2007 22:38 
Jos, de foto die je wil laten zien moet ergens op een site staan, dan kan je hem hier `linken`.BV op www.mijnalbum.nl. Je kan de foto ook naar Frans sturen, dan zet hij de foto hier op de site.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 uitgerekte klepstelboutjes

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven