Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Licht aan het eind van de tunnel!!

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 juni 2007 00:12 | Aangepast door: dikkezeug 
Na enige weken gekampt te hebben met problemen om de Prolink ophanging los te krijgen is het eindelijk gelukt met de hulp van een mede clublid!

We moesten echter wel met de sljiptol een en ander vernielen dus onder een brouwende onweerstorm hebben we het frame van mijn oude Silverwing (totall loss frame) uti de garage gesleept. We hebben het frame omgekeerd en kwamen een grote bonk roest tegemoet.

Lichtelijk bezorgd drukte we op de achterbrug om te zien hoe vast het allemaal zat en tot onze verbazing beweegte alles naar behoren!! Alle bouten kwamen los en alle benodigde onderdelen om het weer te repareren liggen nu klaar om schoongemaakt en gespoten te worden!

Dat oude frame heeft toch zekere enige jaren in zeer vochtige condities in mijn garage gelegen dus we konden ons geluk niet geloven!

Als het allemaal een beetje meezit hoop ik nu de Silverwing weer binnen redelijek korte tjid op de weg te hebben.
er is licht aan de andere kant van de tunnel!!

Groeten,

Wouter
(Die nog steeds niet kan geloven dat het er weer rooskleurig uitziet voor de Silverwing)
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 juni 2007 07:34 | Aangepast door: ouwe_jan 
Wouter de SILVERWINGEN zijn onverwoestbaar die van mij rijd nog dagenlijks naar tevredenheid van O.J.
Het is wel een 650 de eerste op naamdus die van jou gaat straks die van mij overleven,als mijn kleinzoon hem niet inpikt ,want hij is er stapelgek op ,op Opa`s SilverWing uit 1983
Groeten uit Wieringerwerf en we zien je wel op SJK in Holland als de SilverWing klaar is en wij hem kunnen bewonderen.
Ouwe_Jan die nu gaat tennisen
voor zijn conditie Ha HA
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2007 18:33 
Ik wil je niet in de put helpen, maar weet zeker dat het niet het peertje halverwege de tunnel is!
Ook mijn GL is aan een ProLink revisie toe. Ik bewaar dit klusje tot komende winter. Heb van John (jr26400) een set smeernippels kado gekregen. Ben van plan deze in de ProLink te monteren.

Suc6, Roelof (als je vissen in de tunnel ziet, dan heb je een probleem!).
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 juni 2007 21:58 
ik heb de prolink van me'n silverwing ook weer als nieuw, maar dat was niet zo'n probleem omdat de motor waarschijnlijk nooit in de regen gereden heeft. toen ik alles uit elkaar had toch maar nieuwe bussen en rubbers gemonteerd en alles goed in het vet gezet. kostte een vermogen, maar veert heerlijk!!
theo.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Licht aan het eind van de tunnel!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven