Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

niet lassen aan de radiateur

 
Schrijver kaspar
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2008 21:14 
vandaag ondervonden:

ik dacht, ik ga even de ophangbeugel aan de radiateur terug vastmaken. Pakte het lasapparaat en brandde alras twee gaten in de radiateur.

Die is dus van koper.

ahum.

Ik heb de gaten weer gedicht met soldeerbout, maar of de radiateur nog wel blijvend dicht is is de vraag.

Niet lassen aan de radiateur maar solderen dus!

gr. Kaspar
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2008 22:16 
Volgens mij heeft marco becker er wel een wat over geschreven dat je wel kunt (hard) solderen aan de radiateur. Ik had het je kunnen vertellen want mijn lekage was het goed te zien dat ie van koper is.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 mei 2008 15:16 
Heey Kaspar,

Zulk soort reparaties kan je beter bij RADCO AMERSFOORT BV. Nijverheidsweg-Noord 32, 3812PM AMERSFOORT laten repareren. Ik ga morgen mijn SilverWing radiateur ophalen. Gerepareerd voor 30 euri's. Is voor jou ook niet ver weg.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 niet lassen aan de radiateur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven