Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Slechte invloed Spanje op CX

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 6 okt. 2008 12:41 | Aangepast door: Hansv 
Update:

SMS Pjotter : Moge Hans. Als er iemand is die cdi + pakking + bougiekap rechts voor vrijdag (liefst donderdag ivm koffer pakken) in utrecht af kan geven heb ik het zaterdag. Als dat kan overleg ik hier met eigenaar. Ik hoor het wel. Gr. peter

Ik heb nu bij CMS de pakking en de bougiedop in bestelling staan. Is op voorraad (tel. gecontroleerd) en hoop dat dus woensdag of donderdag binnen te krijgen. Dat zou moeten lukken, als Pjotter tenminste het adres in Utrecht doorgeeft.

Een CDI..... Marco heeft er eentje als ruil CDI.... maar dat moet vandaag (maandag) voor 21:00. Of ik dát ga redden weet ik niet.

SMS naar Pjotter : Pjot, pakking+boug.dop besteld by CMS. Is voorraad. Woe/Do hier. Zoek nog CDI. Welk adres in Utrecht? Of tel.nr. Grtn. Hans

Wordt dus vervolgd.....


Harmony,
Hans.
( die ook wat voor zichzelf uit te zoeken heeft..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 9 okt. 2008 02:01 | Aangepast door: pjotter 
Damn wat ben ik blij met zo'n club.
Jullie doen er echt werkelijk alles aan om mij weer rijdend te krijgen. weet niet hoe ik jullie kan bedanken. (vindt voor iedereen een reisje spanje wat te veel)
Heb van hans te horen gekregen dat hij alles voor elkaar heeft dus voor mij is het even afwachten tot zaterdag.

Ben blij dat ik nu weer zelf online kan komen. (met dank aan de eigenaar die mij een inlogcode heeft gegeven)

Zodra alles weer loopt laat ik het zeker even weten.

Mijn speciale dank gaat uit naar hans die voor mij toch veel extra werk heeft gedaan en km gereden.
Op "algemeen" is het reisverslag van de laatste km te lezen.
En als iemand mij verteld hoe ik een foto bij kan voegen laat ik die ook nog zien.

Greetzzz pjot. (die blij is met zo veel inzet)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 12 okt. 2008 15:38 
De laatste info.
Ik heb mijn onderdelen binnen. (thank god en hans)
Aangezien het morgen een nationale feestdag is hier, (hebben meer feestdagen dan in holland) heb ik morgen alle tijd om te sleutelen.
Ik heb alleen 1 verzoek mocht ik nog meer onderdelen nodig hebben. verpak ze a.u.b. zo klein mogelijk
De doos waarin de pakking en de bougiedop zat was zo groot dat ze vragen kreeg op het vliegveld. (was eigenlijk te groot voor handbagage)
hans weet hoe groot hij was en hij was voor 97% gevuld met papier.Met de mededeling de pakking niet te vouwen had ze het in haar koffer kunnen stoppen.
Ben super blij met de inzet vanuit holland en hoop dinsdag weer op de weg te zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Adiòs pjottre
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 12 okt. 2008 15:55 
Mens .......

Ik had verteld dat het best uit de doos had gekund..... Ach, dat lieve mens, die hele grote doos meegenomen.
Had toch niet gehoeven. CMSNL heeft de neiging om alles in te pakken in hele grote dozen, zodat het niet te vouwen is door de vervoerder.

Mijn excuses aan dat lieve vrouwtje....... sorry

Harmony,
Hans.
( schud z'n hoofd over grote doos in vleigtuig )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 13 okt. 2008 23:34 | Aangepast door: pjotter 
Geeft niet hans, ze heeft er niet moeilijk overgedaan. ik heb haar hartelijk bedankt en gelijk mijn excuus aan geboden. ik schaamde me dood toen ik de doos zag en helemaal toen ze er allemaal bij bleven staan toen ik hem uit pakte. maar goed, geen probleem.

hij staat inmiddels al weer in elkaar en mijn accu onder de lader. (daar zat geen drup water meer in :shy
Morgrn kijken of hij weer starten wil.

Adiòs pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Slechte invloed Spanje op CX

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven