Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

distributie

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver MAST

Moderator 
#16 | Geplaatst: 13 dec. 2008 15:30 | Aangepast door: MAST 
Workshop distributie: op de site van ROB DAVIS is van alles te vinden met foto's en uitleg over het vervangen van de distributie en de stator.
Op mijn weblog staat ook een verhaal over het vervangen van de distributie en stator van een CX500.(klik HIER) .
Ook op de CX site is van alles te vinden. Gebruik de zoekfunctie van het prikbord.
Een live workshop blijft natuurlijk het mooiste. (misschien komt er wel weer een bij de nieuwjaarsborrel?)
De kleppendekselracebaan is HIER te vinden.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 13 dec. 2008 17:31 
Ah, is dat jouw weblog. Ik heb 'm al een paar keer bezocht maar wist niet meer hoe ik er terecht gekomen was. Het is een informatieve site met een aantal prachtige foto's waar ik e.e.a. van kan leren. Maar, inderdaad, er gaat niets boven het live meebeleven van een distributiewissel tijdens een workshop.

De site van Rob Davis ga ik nu bekijken. Goh wat kunnen weekends leerzaam zijn, zeg
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver theojansen
Gast 
#18 | Geplaatst: 15 dec. 2008 10:21 
jimmi, ik heb net een blok ''open'' op de werkbank staan.
als je wil kan ik je dus laten zien wat je moet doen bij het vervangen v/d distributieketting.
ik woon in bennekom, niet zo ver van veenendaal.
theoj
0615595919

Schrijver Andresilverwing

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 3 jan. 2009 01:40 
Marcel bedankt!! Nu weet ik hoe een kleppendeksel racebaan eruit ziet!!!
Grtz Andre

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 3 jan. 2009 09:19 | Aangepast door: JiMi 
jimmi, ik heb net een blok ''open'' op de werkbank staan.
als je wil kan ik je dus laten zien wat je moet doen bij het vervangen v/d distributieketting.


Oei, sorry Theo, ik lees je bericht nu pas! Ik had het héééél graag willen zien. Je hebt dat blok zeker alweer in elkaar zitten?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 distributie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven