Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Poetsen

 
Schrijver Mark L
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 juli 2003 00:30 
Zijn er toevallig CX rijders uit de buurt van Alkmaar die mij het een en ander kunnen laten zien aan handige tips etc over het oppoetsen van het blok en de motor op zich? Zou graag bij iemand langs gaan. Ben zelf een leek op het gebied van techniek en zou graag willen horen hoe een andere CX klinkt gewoon om een beetje te vergelijken.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 juli 2003 09:31 
Toen ik dit berichtje las, moest ik direct aan Jan van Lammeren (Wieringerwerf) denken. Z'n mailadres staat in de ledenlijst.

Ik heb een zeer ongepoetste CX500Z en woon in Amsterdam. Als je 'n keer langs wilt komen om te vergelijken, mail me dan even (zie ledenlijst).

De ultieme mogelijkheid om motoren te vergelijken en kennis op te doen is het clubweekend op 5-6-7 september in Boekel. Da's iets verder weg van Alkmaar maar zeker de moeite waard.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roadkill
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 juli 2003 15:53 
die van mij is in geen 18 jaar gepoetst denk ik (ik ben ook niet van plan daar verandering in te brengen), dus ik kan je niet helpen. er staan wel verschillende onderwerpen over op het prikbord/deze site, effe zoeken!

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 juli 2003 18:51 
Kijk eens op http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/

Daar staan wat algemen tips over poetsen waar Rob de voorvork onder handen neemt.

Roadkill,

Kom je nog naar de rally in Shropshire of is het toch te ver?

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Roadkill
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 juli 2003 19:08 
Ben bezig vrij te regelen van mijn werk, dat is lastig want ik moet de boel runnen nu mijn 'chef' op vakantie is...

Schrijver Mark L
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 juli 2003 23:57 
Ik ben ook zeer zeker van plan om te komen kijken in september, en zal eens kijken of ik een keer tijd heb om naar A´dam te komen.

Schrijver RenePool
Gast 
#7 | Geplaatst: 20 okt. 2003 22:28 
Dag Mark, als je eens wilt kijken in Heerhugowaard, dan moet je eens langs komen. Mijn blok ligt momenteel uit het frame en ik geef hem ook een spuit beurtje.
Kun je ook eens een blik werpen in het blok om te kijken hoe nu precies de dynamo, nokkenas ketting e.d er uit zien.

René

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Poetsen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven