Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Balanspot

 
Schrijver mth
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 juli 2003 21:39 
Hallo Silverwing Bikers!

Ik heb een GL 500D uit 1984 met een balanspot die gelijkenis vertoont met een Renault 4 bodem (bijna verrot dus).
Zijn balanspotten nog nieuw leverbaar of moet je in het gebruikte circuit zoeken?
Ik zie wel eens gebruikt aanbod, maar dat zijn meestal balanspotten voor andere types (CX 500, CX 500C etc.).
Zijn balanspotten per type motor verschillend, of zijn ze allemaal qua maatvoering gelijk?
Ik ben benieuwd naar reacties!

Alvast bedankt! Maarten

Schrijver ouwe-jan
Gast 
#2 | Geplaatst: 17 juli 2003 22:12 
voor de 500 en 650 zijn deze het zelfde enkelt de bochten niet en de dempers zijn verschillend

Schrijver ouwe-jan
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 juli 2003 22:22 
het is gewoon een H stuk met geen vernouwingen er in dat is wel het geval bij de bochten 500 geen vernouwing lengte is het zelfde maar voor de 650 zijn deze dubbel wadig of een vernouwing aan de voorzijde van de pijp 500 zijn de uitlaat poten 8cm korter als die voor de 650 ,je kan voor de 500pijp eenverlengstukje laten maken van roestvrij staal verders zijn ze ronder aan de achterzijde wat wel iets speciaals geeft Roukema verkoop deze pijpen en poten

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Balanspot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven