Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

een silverwing seat op een CX ??

 
Schrijver dikkiedirk
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 juli 2003 18:24 
Hallo
Na een Motoguzzi, en een paar Harley's heb ik nu dus een CX 500..
Ik heb nu eelmaal een v twin liefhebber..
Ik vind het een fijne machine, loopt als een horloge mooie begrijpelijke techniek, alleen vind ik dat buddyseat afschuwelijk zitten en krijg het er behoorlijk van in de rug..
Ik wil dus graag iets hebben als op een silverwing, of bijvoorbeeld een CX500 custom, CM650 (honda -heet dat ding zo ?-) custom seat..
Heeft iemand its voor me liggen ? of wellicht een goed advies ?
Ik hoor het graag.

Dirk

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 juli 2003 20:47 
Je bent niet de enige met zitklachten. Misschien vind je een zgn king&queen seat beter zitten. Zie showroom.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 aug. 2003 23:09 
Toen ik mijn CX-a kocht, zat er zo'n mietig King en Queen zadel op. Dat zit ook niet hoor! Door de afscheidingen van de zitplaatsen kan je niet eens lekker gaan verzitten, een iets andere houding aannemen. En het is niet dikker dan een gewone buddy, dus dat is het ook niet. Zijn je schokbrekers nog wel goed? Ik heb ook niet het voorbeeld van een sterke rug, maar heb laatst 750 km in twee dagen gereden in de Ardennen op een standaard buddy, maar heb wel Hagon schokbrekers en die zijn fijn! En vergeet ook niet dat de ergonomie op een Custom/chopper achtige motor nou gewoon eenmaal meer belastend is voor je rug dan als je iets meer voorover zit.
Maar goed om te horen dat je nu eindelijk een goeie motot hebt na die Italiaanse en vooral Amerikaanse ellendebakken. :-)

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 een silverwing seat op een CX ??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven