Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

keering lekkage schakel pook!

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 aug. 2003 00:00 
Iedereen bedankt voor de uitleg om de keerring te vervangen bij het schakelpookje! tis ontzettend simpel en ik heb geen vieze olievlekken meer om het huis! ;o)

grt,

Eelco

1 vraag nog....waar zit in hemelsnaam het luchtfilter bij een cx500?? Onder het rechter afdekklepje onder de buddy?

Thanks!

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 aug. 2003 00:15 
De luchtfilter zit onder het zadel bij een cx500. Demonteer het zadel en ongeveer in het midden zie je een zwart dekseltje dat je kan verdraaien (uitlaat naar achter) Hieronder zit je luchtfilter

Schrijver kees
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 maart 2004 22:27 
de keerring om het schakelasje heb ik al vervangen,maar kan mischien iemand mij vertellen wat voor afddichting er om het asje van de koppeling zit want dit staat nl niet in m'n werkplaats hand boek.want die lekt bij mijn motor
wie kan mij hier een andwoord op geven. alvast bedankt
kees

Schrijver terry

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 maart 2004 22:42 
Beste Kees,
daarvoor moet je je koppelingsdeksel vooraan afnemen. Dit asje zit langs binnen afgedicht met ook een oliekeerring (Honda nummertje 91201-951-003) Maat 12x18x3.
Verder heb je dan nog een nieuwe dichting nodig om het deksel nadien te demonteren. Zal je morgenvroeg hierover de nodige tekeningen doorsturen.
Terry

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 maart 2004 22:44 
Kleine rechtzettting : eerst koppelingskabel demonteren, dan deksel vooraan afnemen. Keerring vervangen,nieuwe dichting deksel voorzien en boeltje terug monteren.

Groeten uit BE
Startie

Schrijver kees
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 maart 2004 21:29 
Terry dankjewel voor het doorgeven van de maat van de keering. Ik ga hem morgen gelijk bestellen samen met de pakking zodat ik hem zo snel mogelijk kan mont.en de motor weer lekvrij is.

groetjes Kees.

ps.Waar kan ik de tekening vinden??

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 maart 2004 08:24 
Kees,
graag even je email-adres ?
En dan ook gelijk voor de beugel rond het zadel; dan komt die tekening er ook bij.

Terry

Schrijver kees
Gast 
#8 | Geplaatst: 27 april 2004 21:43 
Terry als het goed is heb ik je mijn adres door gemaild ik hoop dat je het heb ondvangen.
Nu heb ik het frame van de topkoffer er af gehaald heb zakt m'n spatbord naar beneden,dus ik heb eigelijk de tekening van de beugel nodig zodat ik dit zo snel mogelijk op kan lossen.
Heb je mischien ook een foto van de knipperlichten aan de achter zijde van de motor zodat ik weet hoe deze orgineel gezeten hebben
groetjes kees

Schrijver terry

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 april 2004 09:17 
Tekeningen zijn onderweg Kees, sinds deze morgend.

Terry

Schrijver kees
Gast 
#10 | Geplaatst: 29 april 2004 21:53 
Hoi terry je was al vroeg wakker om de tekeningen te mailen ze zijn erg duidelijk.
Staan deze tekeningen in een boek of zo en wat voor een boek is dit?
Wat betreft over de knipperlichten op de tekening kan ik niet zien waar deze gemonteerd zitten en dat zou ik nou graag willen weten.
(mischien heb je een foto waarop ik kan zien waar ze zitten)
groetjes kees

Schrijver krihonda
Gast 
#11 | Geplaatst: 4 okt. 2004 09:55 
Hello

Kan je die olie keerring van buitenaf vervangen of moet je daarvoor de hele blok opengooien?

Of moet je iets anders demonteren buiten de schakelpootje zelf?

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 keering lekkage schakel pook!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven