Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Krauser kofferek monteren

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 25 aug. 2003 19:53 | Aangepast door: MAST 
Wie o wie heeft er ervaring/tekeningen/foto's van de bevestiging van een krauser kofferrek op een CX 650E?
Marcel (uit A'foort)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver berry@cx500.com
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2003 23:21 
Ik heb laatst krauser type K1 koffers (zij- en topkoffer) op mijn CX 650E gemaakt.De beugels heb ik zelf moeten maken, omdat die er niet meer bij waren.Is makkelijk zelf te doen!
Berry (Zwolle)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 26 aug. 2003 08:31 
Misschien kunnen ze je bij Rob's accessoires helpen of hebben ze het goeie aanbouwsetje liggen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 aug. 2003 12:28 
Hallo Coen, het probleem zit 'm meer in de breedte van het geheel. De bevestigingsbeugels kan ik wel aanpassen, maar de koffers komen tegen het plastic plaatwerk te zitten.
Marcel.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 3 sept. 2003 22:13 | Aangepast door: MAST 
Hallo, vanmiddag is het me gelukt om het rek en de koffers te monteren. Met een beetje improviseren en wat geduld kom je een heel eind. Zelf de beugels aangepast, want die ik erbij had, pasten niet.
Bedankt voor de adviezen/tips.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Krauser kofferek monteren

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven