Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

CX 500 Euro: inhouden

 
Schrijver Alain
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 sept. 2003 15:50 
Beste CX-rijders,

Hierbij mijn vragen/bemerkingen mbt het inhouden tussen 4000 en 5500 rpm. · komt het stator-probleem (remedie white-wire-fix/blueyonder) ook voor bij transistor CX-en zoals de CX Euro uit 1982 of komt dit probleem enkel voor bij de vroegere CDI-CX-en ?
· ook met mijn CX Euro (1982 en 46.500 km) heb ik recent wat strubbelingen: bij het gas terugnemen en hierdoor onder de 4000 en 5500 rpm komend en nadien bij het weer volle gas geven houdt hij zich in alsof hij zich verslikt. Als ik al rijdend meermaals kort na elkaar de gas moet afsnijden (en dus trager rij) komt hij soms maar moeizaam weer boven de 5000 rpm. Sommige dagen doet zich het probleem totaal niet voor. Als dit een stator-probleem zou het inhouden zich toch altijd moeten voordien ?

mvg,
Alain

Schrijver verkooijen@hondacx50 0.com
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 sept. 2003 22:52 
Is je accu in goede staat ?
Heb zelf ervaring met slecht lopen bij flink gas geven gehad. Later met starten. Na vervangen van de accu waren beide problemen verholpen....

Schrijver Alain
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 sept. 2003 17:08 
Bedankt voor je reactie. Ik heb loodvervanger bij de benzine gedaan en na 100 KM was het inhouden weg. Tot op heden is het niet meer terug gekomen. Duimen maar !!
mvg, Alain

Schrijver mcu
Gast 
#4 | Geplaatst: 30 sept. 2003 20:32 
Controleer ook even je aanzuigrubbers op haarscheurtjes.
Ook een mogelijke oorzaak.

Gr Marc.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 CX 500 Euro: inhouden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven