Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

blauwe zijspan cx-a met bekent gezicht.

 
Schrijver jos blezer
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 feb. 2011 14:58 
De wereld is toch klein, en wat hebben cx rijders met pc rijders gemeen?
Vrijdag 18 feb rond 15 uur komt op weg naar het elefanten treffen in de eifel een pc 800 in Maastricht onderdelen op halen. Niks bijzonder, maar in het gevolg een blauwe zijspan cx-a 650? tja. Nu wil het dat mijn broer (pc rijder) een foto maakt. en waarrempel dat komt me toch bekent voor!!!!!
Zal de foto zo snel mogelijk uplouden.

groeten jos.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 feb. 2011 17:46 
Je maakt me nieuwsgierig. En verdorie, dat elephantentreffen heeft toch ook iets eh...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 feb. 2011 17:48 | Aangepast door: cxmotorfreak 
Als ik hierop mijn reactie mag geven


[size=18pt]Elefantentreffen 2011, het verslag![/size]

[size=10pt]De voorpret,[/size]

Zoals elk jaar begint het weer met de voorpret van het op orde maken van een motor en deze keer zou ik vertrekken met een Honda VF750F van het bouwjaar 1984, deze in december al op de heftafel geparkeerd en met een grote beurt was deze ruim op tijd klaar op technisch gebied.



Ook zou er dit jaar een vuurton meegaan want de tent boven hebben we wel gezien en de hoop was een vol weekeind in de sneeuw zitten en niet ergens binnen op houten bankjes, Kleintje had een ton geregeld en ik heb hem iets bewerkt.



Het weekeinde voor het treffen nog even de laatste zaken geregeld zoals wie wat meeneemt, hoeveel eten en drinken en toen was het ook duidelijk dat de winterbanden in de opslag konden blijven want het was ondertussen voorjaar geworden, de dag voor vertrek was het gewoon warm buiten maar de olifant en vlag hebben toch ook weer een plaatsje gevonden op de Honda VF750F.



De speedbag weer gevuld en wat we vergeten in te pakken regelen we daar wel, makkelijk voor mij dat er deze keer weer een blik mee reisde zodat ik wat meer zooi klaar kon leggen.



Pak nog gewassen en weer behandeld tegen de regen want nat en modderig zou het zeker gaan worden, kleine moeite maar een droog pak blijft goud waard.



Ook het blik van Kleintje volgepakt en we zijn weer klaar voor de aftocht die donderdagavond.



Vrijdag, tijd voor het treffen!!!

Zoals altijd weer veels te vroeg die kolere wekker maar voor een goed doel dus hoppa uit de veren en iedereen was keurig op tijd, uitgezwaaid door Sunny konden we op tijd vertrekken vanuit Geersdijk voor weer een nieuwe editie ,,Elefantentreffen'' Uiteraard stopen we op tijd bij de ondertussen bekende plaatsen zoals hier bij Tessenderloo nabij circuit Zolder.



De Honda VF750F voelde goed aan en gaf geen klap verkeerd, wel kwam er nog wat koelvloeistof uit het overloopvatje zetten maar ik had deze dan ook vernieuwd bij de grote beurt en nog geen lange stukken gereden, de motor met afgeblinde radiateuren bleef keurig op temperatuur en bij de 1e stop een verbruik van 1 op 12,5 ...............jaja het is een benzinezuiper. Het blik van Kleintje deed het ook prima en met een kleine file bij Antwerpen was ik er even vandoor maar snel weer bijgetrokken door deze ,,perzik''. Na een demonstratie of weet ik veel wat te Eupen konden we snel koers zetten richting Blankenheim voor een nieuwe tankstop en even de handen warmen want zonder stuurduitsers krijg je ze niet warm bij een graad of 1 boven nul. Vanaf dit punt zie je ook steeds meer motoren richting het treffen rijden, hier begint het echte gevoel meer voor mij.



Aangekomen [14.00uur] op het terrein was het snel duidelijk dat het drukker was als voorgaande jaren maar wij hadden snel een prima plek gevonden uit de slagen van het middenpad en vlakbij het schijtkot wat altijd handig kan zijn wanneer het duitse voer verkeerd zou vallen al komt dat zelden voor. Tijd om de tent op te bouwen, een tent waarin je staand kan aankleden en eventueel nog binnen kan zitten bij veel regen...........handig, heel handig die houden we er weer in.



Motorfreak bezig om de binnentent/slaapvertrek op te zetten, deze keer was het een makkelijke tent en stond als snel als een huis zo vast.



Tent staat, stoeltjes buiten uitgeklapt en de vlaggen opgehangen, nu kan het echt beginnen!



Aangezien we dit jaar ook eens goed zouden stoken tijd om hout te halen, met Motormuis achterop en de slee achter de motor [handkracht] de stapel hout gevonden en tijd om de slee vol te laden.



Normaal ligt er sneeuw en niet veel later is dat meestal een ijsbaan en dan glijdt een slee heel wat makkelijker dan over de gravelpaden maar goed Motormuis was bereid om de slee vast te houden, de kont van een Honda VF750F is niet echt sterk dus dan maar de slee voorttrekken met de hand vanaf de motor, geloof me daar krijg je sterke spierballen van...............evengoed was de 1e poging mislukt omdat de knoop losliet, het lachen was een feit en de sfeer prima!



Grote stukken hout die nog iets nat zijn branden slecht dus Kleintje en Motormuis waren al snel aan het zagen, had ik al gezegd dat een blik makkelijk is om meer zooi mee te nemen...........een eigen zaag was een feit, volgend jaar 1 op benzine schat ik zo in.



Het hout gezaagd, de inwendige mens versterkt en dus tijd om te kijken of er nog meer bekenden waren, wat voor crea's er weer stonden enz, in tegenstelling tot afgelopen 2 jaar dus geen sneeuwfoto's, nee dit jaar gingen we dan weer voor modder!



Deze hebben ze vast niet nabij het terrein gescoord, was daar heerlijk aan het uitbloeden en ik kreeg er gewoon een honger gevoel van.



Sneeuw!!! Niemand kan nu zeggen dat er geen sneeuw lag op het terrein, naar mate de vrijdag vorderde werd de hoop al snel kleiner want ik heb geen idee hoeveel mensen er even aan moesten voelen maar een feit blijft dat we dus sneeuw hadden



Terwijl we over het terrein liepen weer een aantal bekenden tegengekomen waaronder Dwaal, je weet wel van die reclame met dat roze mobieltje die je kosteloos kunt omruilen, geweldige vent, altijd aardig maar spreek hem niet tegen want dan wijst hij je de weg naar de uitgang :037:



Met het vallen van de avond vulden de veldjes behoorlijk snel, normaal staat hier niemand maar gezien de drukte was ook dit gedeelte snel vol, heerlijk om overal motorgeluiden te horen naast de dikke klappen van vuurwerk, gezien de vrijdagavond en de maar steeds binnenkomende motoren was het duidelijk dat het terrein goed gevuld zou zijn dit jaar.



Even dachten we dat B.A. op eigen houtje was gekomen en zijn werk had meegenomen!



Iedereen heeft wel wat eisen voor zo'n weekeind en de mijne is dat ik 1 keer op een dag even goed wil eten en deze keer ook weer gekozen voor een overheerlijke pizza bij Pinocchio in Adenau, ik had nog niks gezopen dus met de motor naar Adenau gereden en het blijft anders rijden in het donker met de bekende weg met zijn haarspelden...............mijn speeltuin :034:



Binnen was het goed warm en dan komt de man met de hamer even aankloppen, evengoed paste de pizza bij Kleintje zijn formaat................en ze blijven heerlijk daar.



Tijdens onze verkenningstocht vrijdagavond hadden we Prinsje en zijn maat gevonden die net bovenaan aan het opbouwen waren maar ze waren ondertussen bij ons komen staan..............gezellig toch! Na de pizza weer naar ,,huis'' gereden en tijd om de vuurton te laten spreken, stoelen erbij, blikken bier open en met de zelf gestookte drank van anderen op ons veldje kwam de sfeer er al goed in.



Vrijdag wat later op de avond arriveerden ook Mielko en vriendin [CX500-span], van Liere [XT660] en Peugot103 en broertje van Mielko in het PC800-span , meer mensen meer vreugde.





De tenten werden opgebouwd en in het donker is dat niet alles maar ze zijn dat ondertussen wel gewend volgens mij, er was nog wat met de stokken van Peug zijn tent maar ook dit was snel verholpen.



Nog meer mensen, nog meer bier en zelf gestookte drank waar je het niet bepaald koud van kreeg ;)



Met de gebruikelijke gebaren van Peug werd er nog wat extra hout gehaald voor wat extra warmte.



Zo tegen een uur of 3 in de nacht krijg je dan toch wat honger en dan is er altijd Kleintje en zijn geweldige kookkunsten..............de worsten vonden gretig aftrek zo diep in de nacht.



Geen idee hoe laat we zijn gaan maffen maar we hebben het zeker 4 uur zien worden voordat de luiken dicht vielen van de toch wel werkende zelf gestookte drank en bier...............de vrijdag kon weer in de boeken als geslaagde :039:

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 21 feb. 2011 17:53 | Aangepast door: cxmotorfreak 
Zaterdag 19-02-2011

Ruim voor 8 uur in de morgen waren de meesten alweer volop bezig met het nuttigen van drank en het naar binnen werken van wat eten, wij zijn nog even in de tent gebleven om wat te ontnuchteren en zo tegen een uur of half 10 kregen we weer het idee waar we waren. De vuurton was nog goed warm en met wat rommelen daarin al snel weer een goed vuurtje zodat we wat konden opwarmen al was het bepaald niet koud met mijn donzen-slaapzak!



De andere tenten waren nog dicht en het was verdacht stil, in het weekeind is uitslapen natuurlijk nooit weg maar hier kan dat iets tegenvallen met de geluiden vanuit de omgeving, feit is dat het heerlijk ,,wakker'' worden is met al die motoren die je overal hoort rijden en nog steeds kwamen er vele mensen binnen die dit jaar het treffen bezochten, aan de poort was het al snel een drukte van jewelste.



De hongerige magen moeten ook in de morgen gevuld worden en dan is daar weer onze kok met zijn zelfgemaakt zeer goed gevulde soep :018:



Of het nu door de geur van de soep kwam weet ik niet maar al snel gingen de andere tenten een voor een open en werd de geur van de soep opgesnoven, goeiemogge Peug, lekker geslapen :+



Mielko was ondertussen broodjes gaan halen en ook deze vonden de weg naar de hongerige magen.



Na het ontbijt even de benen strekken en het terrein rond lopen is iets wat ik graag mag doen, je ziet dan de meeste toffe motoren, de meest handige oplossingen en nieuwe ideeën borrelen altijd weer op voor een eigen project of verbeteringen aan bestaande motoren, eigenlijk nog leerzaam ook :D



De man met zijn Noormannen-helm...........wie kent hem niet, altijd is hij erbij :036:



De meest betrouwbare Truimph 955i RS.......................de Honda CB400N :070:



Wie het weet mag het zeggen, netjes gedaan op deze manier.



De kermis was ook weer aanwezig.



Ducktape , als motorrijder kun je gewoon niet zonder.



Ook de dieseltjes waren weer volop aanwezig en ik vindt dit toch een prima oplossing vinden voor de wintertreffens, lekker veel koppel, betrouwbaar en zeer zuinig :054:



Niemand die je een afkeurende blik zal gunnen op zo'n treffen als je met een motor komt die wat roest heeft, niet te vergelijken met de opgeblazen mannetjes die je vindt tijdens een treffen van een supersport club met strakke motoren en dito pakken/helmen en meer zooi...............hier worden de motoren ook gebruikt waarvoor ze zijn, als vervoer en pakezel !



De bar erbij en genieten maar van het uitzicht................heerlijk overal de geur van brandend dennenhout, petro, verbrand vlees, 2-takt olie enz



De oer-Guzzi off-road met cardan..............een echte topper en bijna had ik er ook 1tje gekocht jaren geleden voor weinig zij het niet dat die geen papieren erbij had maar achteraf toch moeten kopen want het wordt een zeldzaamheid deze motor.



Het terrein ligt tegenaan het F1-circuit en uiteraard ook hier weer de spamstikker teruggeplakt want vandalen hadden de vorige weer verwijderd..............het schorem, of ze jatten hem steeds voor het plakboek of het zijn overijverige schoonmakers.............afblijven nu!



Dikke slang achter je radiateur, met een flauwe bocht richting een roostertje voor de voeten en niemand heeft nog koude voeten tijdens het rijden..............geweldige oplossing weer.



Ondertussen begin de middag vult het terrein nog steeds en achter elkaar komen ze nog binnenrijden, gezelligheid volop.



Overal zie je de tenten opgebouwd worden en ook vanaf hier boven bij de biertent een mooi uitzicht.



Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat deze motor van een zekere Werner was................deze Hollanders zijn er ook elk jaar te vinden met hun toffe creaties.





Ook dringt de kunstwereld door tot binnen dit treffen, op deze manier kan ik kunst nog gaan waarderen ook.



Zeer weinig andere Honda's VFen dit jaar te vinden en de Duitsers hebben heel wat gekeken en aan mijn VF gezeten alsof het een bijzonderheid was maar het zal meer vanwege het jeugdsentiment wezen oid, wel heb ik nog wat 500tjes gespot.



Zelfde bouwjaar en kleurstelling als de mijne maar net even iets anders uitgevoerd deze CBR929RR Fireblade :036:



Gespot nabij de crossbaan de CX500 van Mielko.



Op de crossbaan was het redelijk rustig maar altijd weer een aantal die de rest goed weten te vermaken, ik heb jaren gecrossd maar met een gewone wegmotor ga ik er niet op want hij gaat zeker weten plat in deze modder.............genieten vanaf de kant is mij prima :p



En als je toch nog wat tijd over hebt tijdens het treffen kun je net zo goed even onderhoud plegen ook :+



Op de terugweg naar de tent bleek broer konijn uitgedruppeld en ontdaan van zijn vacht, in een andere vorm is het ook weer een publiekstrekker.



Nog even wat happen en drinken bij de tent voordat ik nog even iets moest gaan doen waarop ik al gehoopt had................de Nurburgring was geopend zolang er geen sneeuw ligt dus deze kans moet je met 2 handen grijpen en waarom ook niet.



Zaterdagmiddag, tijd om even te gaan rijden met de Honda VF750F op de Nurburgring en uiteraard eerst even aftasten hoe de baan erbij ligt en dit kan via vele kleine [on]verharde weggetjes langs de ring, je moet wel weten hoe je er soms moet komen maar na al die jaren van daar verblijven in de winter en zomer weten we wel wat plekjes te vinden.



De ring lag er keurig bij en weinig natte plekken dus even naar start/finish gereden en ook daar was het lekker rustig.



Gezien de vele modder nog aan de banden en motorpak ben ik een 4,5 ronden ticket wezen halen bij Breidscheid, daar kun je makkelijk nog even pissen voor vertrek, even wat drinken en de motor volgooien, na de slagboom nog even wat plaatjes geschoten alvorens te gaan rijden.



De 1e halve ronde even de boel afgetast en gevoeld hoe de Honda VF750F zich zou gedragen bij wat hogere snelheden en hoogteverschillen, voelde steeds beter en ook de banden schonen wat op maar de grip is net boven nul nog niet geweldig, ook geen kneesliders gemonteerd op dit pak dus dan maar in oude stijl zo hard mogelijk proberen te gaan en vooral alles heel houden. De motor deed het prima, de veerring is redelijk aan de voorzijde maar ruk aan de achterzijde en we zijn gelukkig niet snel bang op een motor dus de laatste 2 ronden zo vol mogelijk aan het gas gehangen en mij klokje op het dashbord gaf een tijd aan van net boven de 10 minuten rond.............helemaal niet gek eigenlijk en ik ben hier en daar nog op de foto gezet ook, leuk voor het plakboek.





Na 3,5 ronden moest ik tanken want de Vf zuipt behoorlijk en je komt dan ook een 80km niet onder de 7000 toeren en met deze hoogteverschillen moet je er flink aan sleuren, geen idee wat die dan verbruikt maar zeker niet boven de 1 op 10 gereden :057: Nog snel een peuk en even alles nagezien maar niks is er los gekomen, de olifant en vlag zitten er nog aan en de bandjes hebben dan nog wel schaamranden maar worden redelijk warm, de asfalt temperatuur zal een graad of 2 zijn geweest en de banden iets van 50 graden? Lichte rullen, mooi slijtage patroon dus veerring en bandendruk lekker houden zo.



Aangezien het weer steeds lekkerder ging op de Nurburgring toch maar gestopt na 4,5 ronden want we moeten ook nog een eind naar huis rijden met deze en het hartje was weer helemaal gevuld, nog snel een laatste plaatje voor ik weer het treffen zou rijden met een achteraf zeer mooie omweg van een 90km door de Eiffel.


Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#5 | Geplaatst: 21 feb. 2011 17:54 
Na een goede hap [schnitzel gekrompen bij Hannes???] weer richting de camping en daar kon het bier weer rijkelijk vloeien, de vuurton brande nog prima en de [sterke] motorverhalen waren weer top, het spetterde licht maar mocht verder geen naam hebben, overal lawaai en gezelligheid was weer een feit.



De vuurton scheelt achteraf ook een hoop opruimwerk voor verlaten terrein want alle papieren en plastic zooi kan er gewoon in.



Om 20.00 is het altijd tijd voor het oplezen van de namen der gevallenen afgelopen jaar en voor ons als ,,bekende'' Bachus met zijn Goldwing-LPG-span die werd vernoemd al waren wij niet in de menigte bovenaan het terrein, vervolgens de lijst met wie er het verste heeft moeten rijden, de jongste en oudste deelnemer, grootse groep enz met aansluitend het vuurwerk want altijd goed klinkt tussen de heuvels.



Uiteraard had Mielko weer zijn eigen vuurwerk meegenomen :070:



Gezelligheid kent geen tijd en dus was het weer niet voor 3 uur in de nacht dat we de tent gingen opzoeken nadat deze even wat gelucht was, we hadden wat rook binnengekregen zeg maar :+



Zondag 20-02-2011, de dag van de terugreis!

Het is weer zondagmorgen en veels te vroeg maar ook nu moeten we weer inpakken na een tot nu toe geslaagd treffen, het is nog niet voorbij maar het einde komt in zicht dus alles weer inpakken wat er mee terug moet.



De overburen waren al vroeg weg en dus hun vuurtje geleend voor het ontbijt op te warmen wat Peug/Mielko en aanhang hadden meegenomen, wij zouden onderweg wel een hap eten want we rijden dus niet samen naar huis toe met de reden dat ik zelf graag wat door wil rijden en liefst de Eiffel-bochten met hogere snelheid wil bedwingen waar dat kan en de zijspannen lenen daar zich iets minder voor :034:



We waren nog maar net op pad en het begon licht te sneeuwen............heerlijk toch want zo sluiten we het weekeind nog met echt winterrijden af ook, het was wel behoorlijk fris geworden en hier nabij Schleiden vroor het redelijk tot matig.



Nabij Eupen deed mijn koplamp het niet meer, zowel dim als groot licht zeiden doe het zelf maar en ik had het niet gelijk in de gaten, bij een tankstop besloten om dan maar achter het blik aan te gaan rijden want ik was ook een beetje het ,,padje'' kwijt geraakt nabij Luik, verkeerde afslag genomen alwaar het afgelopen 10 jaar nog niet fout is gegaan maar de vermoeidheid begon het iets te winnen, beetje spelen op snelwegen met toch wel een toffe snelheid [rond de 150km/h constant] maken de snelwegen iets minder saai al ziet alles er weer plat uit, onderweg hebben ze me nog even op de foto gezet tijdens inhalen op de Ring van Antwerpen :039:



Zo tegen 4 uur in de middag waren we weer thuis aangekomen heelhuids, niks geen tegenslagen en nu terugkijkend op een geslaagd treffen, moe maar voldaan parkeren we de Honda VF750F dan weer voor de garage die al open is gedaan door Sunny..............heerlijk om weer thuis te komen dan.



980km gereden binnen 3 dagen, redelijk koud onderweg met hier en daar wat nattigheid uit de hemel maar we zijn er weer, thuisgekomen eerst de foto's van de elefantengangers op een kaartje gekopieerd en terwijl Sunny hier zich mee bezig hield stonden Motorfreak en Motormuis alweer te verlekkeren voor de open haard die heerlijk brande :036:



Het is weer voorbij dit treffen, het was weer geweldig ondanks dat we geen echte sneeuwval hebben gehad, ik heb geringd, genoten van alles en iedereen en rest mij alleen iedereen nog te bedanken voor de toffe dagen................Mensen bedankt :054:. Volgend jaar maar weer..............ik wel dat is zo goed als zeker en hopelijk met weer minimaal dit clubje zotten erbij. Dit was mijn verslagje, meer foto's zijn eventueel hier te vinden!

http://www.mijnalbum.nl/Album=OFB3ONZD

Groeten van Motorfreak!

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 21 feb. 2011 23:01 
jaa ik wil er volgend jaar toch ook eens heen, lijkt me gaaf! van rataplan gaan er ook elk jaar weer heen en het stond bij mij al eens in de planning. dit jaar kwam er niks van want ik had kaartjes voor wc-experience afgelopen weekend)

groetjes werner (nee het was dus niet mijn zijspan hihi)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver jos blezer
Gast 
#7 | Geplaatst: 22 feb. 2011 16:01 | Aangepast door: jos blezer 
Wel cxmotorfreak, dat is even een geweldig verslag, zo zie ik ze graag. Maar nu wil ik echt zelf ook volgend jaar.
En ja het was inderdaad de cx zijspan van Mielko.

@ Daniël is iets om in de agenda te zetten.

groeten Jos.

Schrijver jos blezer
Gast 
#8 | Geplaatst: 22 feb. 2011 16:02 
Wel cxmotorfreak, dat is even een geweldig verslag, zo zie ik ze graag. Maar nu wil ik echt zelf ook volgend jaar.
En ja het was inderdaad de cx zijspan van Mielko.

@ Daniël is iets om in de agenda te zetten.

groeten Jos.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#9 | Geplaatst: 22 feb. 2011 18:18 
undefined:
groetjes werner (nee het was dus niet mijn zijspan hihi)

En ik kan het nog gekker maken en de wereld nog meer verkleinen want dit schreef je broer naar mij

heb het verslag zitten lezen met de foto´s der bij en vond het een zeer mooi verhaal, en hoop der volgend jaar wel bij te zijn.
en as ik het niet beter wist zou ik ook zeggen dat at zijspan van werner was, maar hij is daarniet geweest.

En toen zijn volgende bericht,

ja, die heb tie ook......... maar hij heb ook een cx met zijspan, een velorex bakkie der an.

groet lil inderdaad broertje van devil

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#10 | Geplaatst: 22 feb. 2011 18:20 
undefined:
Wel cxmotorfreak, dat is even een geweldig verslag, zo zie ik ze graag. Maar nu wil ik echt zelf ook volgend jaar.
En ja het was inderdaad de cx zijspan van Mielko.

@ Daniël is iets om in de agenda te zetten.

groeten Jos.

Ik kom er al jaren en tot nu toe altijd nog solo ook met de sneeuw en ijs afgelopen 2 jaar maar ooit kom ik eens met een CX-span

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 feb. 2011 21:12 
het was misschien niet Werner zijn zijspan maar ik weet wel dat Werner's broer ook een PC heeft.

blijft toch raar die patronen die overal terug komen.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#12 | Geplaatst: 22 feb. 2011 22:26 
Klopt en de Pc heeft nu net een afgebroken boutje bij de waterpomp, beide heren zijn mij bekend en de wereld blijft klein

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 blauwe zijspan cx-a met bekent gezicht.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven