Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Coen gespot :)

 
Schrijver Brecht
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 april 2016 08:57 
Kom je onder aan de afrit in ene onze voorzitter tegen!

Na een kort en onhandig gesprek: over motorgeluid en door helmen heen, was ie al snel weer weg bij het stoplicht. Ik gok niet dat ie me herkende op de triumph. Dus bij deze alsnog: Goedemorgen Coen. Het herinnerde me er wel aan dat ik hoognodig weer eens wat updates over de GL moet plaatsen, want hoewel langzaam gebeurd er heus wat!

Eerst nog internet regelen in de nieuwe woning, dan kan er weer vanaf thuis tijd verspilt worden op het www.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 12 april 2016 10:19 
Ah, was jij dat!

Ik herkende je inderdaad niet met je integraalhelm en je Triumph. Blij dat je me even uit de droom hebt geholpen.

Ik rij iedere dag naar Bilthoven, maar tegenwoordig vooral met trein en fiets (vanaf Utrecht Centraal). Maar vandaag toevallig op de motor.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Brecht
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 april 2016 10:32 
Hoe lang fiets je erover vanaf utrecht CS?

Ik ging per fiets of brommer (Honda Dax ) van Kockengen naar Bilthoven, maar nu ik in woerden woon leek me dat wat te ver voor elke dag. 2 keer over stappen met de trein (woerden-Utrecht, Utrecht-bilthoven) en dan alsnog fietsen leek me wat omslachtig. En de GL verdiend nog wel wat aandacht voordat ik er op ga rijden en ik wilde dat niet afraffelen. Vandaar dus maar een tijdelijke motor (triumph trophy) op de kip getokt voor woon werk verkeer.

Een fiets op utrecht CS is een optie waar ik nog niet over na had gedacht maar dat kan misschien ook wel!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 12 april 2016 12:19 
Ik fiets van Linschoten naar Woerden en neem daar de trein naar Utrecht Centraal. Daar heb ik een fiets in de bewaakte stalling staan (kost 60 euro per jaar) en fiets in in ongeveer 25 minuten naar Bilthoven. Van deur tot deur doe ik er een uur over. Met de auto/motor doe ik er een half uur over als er geen file is. En daar zit de crux: vaak is er wel file, vooral aan het eind van de dag. Reistijd loopt dan op naar 45 a 50 minuten. Ik heb toen om een aantal redenen besloten om met het ov en de fiets te gaan:

- Ik kon met de zogenaamde IKAP regeling via mijn werk een nieuwe fiets kopen
- Minder ergernis van files. De trein is maar een kort stuk, dat gaat meestal goed.
- Ik pak nu automatisch mijn beweging mee. Goed voor mijn conditie
- Het is goedkoper. Mijn reiskosten waren niet toereikend, terwijl de treinkosten volledig worden vergoed.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Coen gespot :)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven