Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

CX 500/650 Turbo in Woerden???

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 8 mei 2008 22:18 
Ik reed vandaag rond een uur of half 4 richting de A12 naar huis (Linschoten)....jawel op de motor(Witte Deauff).

Ik kwam op de andere helft van de weg een motorrijder tegen, die netjes mij gedag zei. Ik knikte omdat ik niet 1,2,3 kon zwaaien en toen ik mijn hoofd omdraaide omdat ik dacht iets bekend te zien, zag ik dat die rijder op een Turbo reed............

Kan natuurlijk ook een ander soort motor zijn, maar aan de kleurstellingen en soort motor te zien, kon dit haast niet anders.

Klopt het wat ik zag....?

Lieke
(die wel eens vaker een CX rondom Woerden ziet rijden, maar dan een donkerblauwe met kuip....of zie ik ze soms dan echt vliegen?)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2008 04:09 
heyy lieke.
Ik rijd regelmatig in de omgeving van woerden als ik op weg ben naar Houten.
ik heb een blauwe CX met kuip.... Wie weet ben ik de gene die je regelmatig ziet rijden....

Gretzzz pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 CX 500/650 Turbo in Woerden???

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven