Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Rode CX op trailer Motors & More

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 april 2010 08:51 | Aangepast door: JiMi 
Zojuist gespot in Veenendaal: een prachtige rode CX (denk 78-79) met originele tankstickers en een rode kuip. Hij stond op een trailer achter een busje van Motors & More. De chauf manoeuvreerde het geheel uiterst behoedzaam door het verkeer, alsof hij een zeer waardevol object vervoerde. En dat is natuurlijk ook wel een beetje zo....
Het was een mooi plaatje waar ik helaas geen foto van heb kunnen nemen.
Is ie van iemand van de club? Hij staat niet in onze showroom.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 april 2010 14:45 
Ja , dat klopt.

Een combinatie van goede service en te druk geweest.

De goede service is van Teus, de chauffeur die zo voorzichtig met mijn CX-je omsprong. Motors-and-More heeft namelijk binnen de regio een haal-en-breng service, en omdat ik een drukke dag achter de rug had, heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt.

De bedoeling is namelijk dat mijn "Rode Rakker" voordat we samen afreizen naar dat verre en onbekende Santiago de Compostella, nog even een nieuwe achterband krijgt. Het huidige bandje kan nog wel een 1000km of zo mee, maar dan zit ik al hoog en breed in Frankrijk........

En dan meteen, in dezelfde moeite door nog wat losse puntjes nakijken.
Olie, filter, het lekje achter de waterpomp (waarvan ik ernstig hoop dat het een water, en geen olie lekje is) en meer van dat soort zaken.

En morgen, of donderdag, wordt 'ie op dezelfde manier weer netjes thuis afgeleverd.

Dat je hem niet in de showroom zag komt omdat hij tussen aanschaf en nu een nieuw gezicht heeft gekregen, nl. een hele tourkuip. Dat scheelt een hoop in het uiterlijk, en de wind.

Dus nu ben je weer helemaal op de hoogte, met de CX die zo keurig op de aanhanger stond.

Harmony,
Hans.
( die z'n CX wel eens eerder op die aanhanger had staan , helaas )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 april 2010 15:54 | Aangepast door: JiMi 
Hi Hans,

Ik moet je wel hebben zeg: vanmiddag zag ik je staan tanken bij de Haan langs de oude rijksweg...Ik reed met de auto langs. 'k Zag een grijzige bol met fluoriserende hes bij een fiets met rode kuip. Kon bijna niet missen, dat moest Hans wel zijn

Is de fiets weer in orde sinds het blok eraf is geweest?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Rode CX op trailer Motors & More

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven