Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Dubbel spotting in de Bilt

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 13 april 2010 21:26 
Tja, hoe groot is de kans om twee CX'en op een dag te zien?

Vandaag de Deauville laten staan en op Ouwe Rooie naar mijn werk. Vanochtend zag ik tegen 8 uur een CX500 C, rood, op de Groenekanseweg in de Bilt. Reed richting Utrecht.

Vanmiddag had mijn schatje, voor de goede orde dat is dus mijn vrouw, het plan opgevat om mij op te halen van mijn werk. Samen dus op de CX over diezelfde Groenekanseweg, dit keer richting Utrecht. Onder het viaduct onde de A27 reed ons een CX650e tegemoet.

Geen idee of het bekenden waren.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 april 2010 23:05 
Moet je voor de gein binnenkort eens naar Vechta gaan... Je zal verbaasd zijn over de hoeveelheid CXen die je dan ziet!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 13 april 2010 23:37 
Ja, dûh. Op Vechta en SJK zoeken ze elkaar op. Ik bedoel gewoon in het wild.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 14 april 2010 00:23 
in het wild, das ook een uitspraak hihi
een motortreffen is ook in het wild toch? en wilde dieren zoeken elkaar ook op...
maar eh.. die cx is niet zo wild dat is meestal de berijder,

groetjes werner (zondag op de motorzegening ook wilde cx'en aanwezig)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 april 2010 09:14 
Erik, ga jij naar Vechta?
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 april 2010 18:24 
Yep!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 14 april 2010 21:35 | Aangepast door: coenox 
@Werner

In het wild is los rondrijdend. Niet in het wild is op een terrein, een soort CX-reservaat zeg maar. Net zoals Indianen vroeger wilden werden genoemd, maar later in een reservaat niet meer. Ik wilde nog wel wild rondrijden, maar ben mijn wilde haren een beetje kwijt. Ben nog teruggereden, maar kon ze niet meer vinden.

Coen
(die er ook geen touw meer aan vast kan knopen en dit niet zo'n zinnige bijdrage vindt)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Dubbel spotting in de Bilt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven