Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Levon stelt zich voor

 
Schrijver Levon
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2012 23:24 
Bij deze wil ik mezelf voorstellen.
Ik ben Levon Scheijbeler, 28 jaar oud een voorliefde voor oudspul. nu rijd ik in een volvo 740 van 1988 rond en hb ik afgelopen aterdag een honda cx500 gekocht, in caferacer uivoering.
Ook heb ik nog een andere motor die nietzo oud is mar die gaat de deur uit. datis een yamaha yzf 750

Ik werk in de kerncentrale als stralingstechnicus om mensen te adviseren over straling.

Voor de rest heb ik nog niet zolang mijn motorijbewijs maar is de cx500 mijn tweede motor. Met 28000 km op de teller ikan die nog aardig wat lopen.

Dit is hem:




Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 15 feb. 2012 00:09 
Hee Levon,

Ziet er straks uit die motor, mooi hoor. En een goede smaak van koekblik ook nog. Welkom bij de club!

Coen
(die een V70 deelt met Engeltje)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Levon
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 feb. 2012 10:56 
Fijn, gelukkig ben ik net gevallen, dus kan ik hem al weer maken.. het was te glad op een rotonde, de bandjes hebben toch iets minder grip dan ik gewend ben van mijn yzf en hij viel in de bocht en bleef vallen.. boem bam schuif..

Na ja alleen de hittebestendige wikkel is kapot en mijn koppelingshendel, de rest is heel en zit geen krasje op, pfff

Ik zelf weet niet wat ik heb maar mijn pols is niet zo soepel, na het werk maar even anar de dokter ;) want gas geven of remmen lukte niet. met een constructie die tijdenlijk is kan ik straks naar huis rijden en op de motor afremmen. Leuk motorrijden ;)
een nieuwe crashdummie is bij de club toegevoegd.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 15 feb. 2012 11:26 
levon welkom hier,

mooie verbouwde cx heb je..


groetjes werner (zie je wel op een cx treffen?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 feb. 2012 12:07 
Ha Levon,

Dat meen je niet. Zaterdag gekocht, nu al een schuiver gemaakt. Dat is echt balen.

Van harte welkom in elk geval. Ook voor eventuele reparatieadviezen zit je goed bij de deze club.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 feb. 2012 12:39 
En reparatieadviezen van de dokter, dat is wel een snelle binnenkomer....maar allereerst beterschap met jou en daarna komt de CX wel.

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Levon
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 feb. 2012 19:52 | Aangepast door: Levon 
dank jullie wel, ik denk dat ik de reparatie adviezen hard nodig zal hebben ;)
En het is inderdaad niet zo'n lekkere binnen kommer maar ach ja het is al gebeurd..
Gelukkig heb ik mijn duim gebroken en mag ik 6 weken in het gips.. dus alle tijd om hem te fixen ;) en jammer genoeg even niet rijden.

Problemen heb ik ook al maar die start ik wel in andere topics. (het bekende inhouden, stator??) maar ik lees me eerst wel even in hoor ;)

Mocht dus iemand een koppelingshendel hebben nee is niet meer nodig ;) op ebay een nieuwe voor een tientje

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 feb. 2012 21:13 
Hallo Levon, en welkom.

Da's een leuke binnekomer, inderdaad. Zo heb je een CX, en zo lig je op de straat, met je CX en een gebroken duim nog wel. Beterschap.

Inhouden? Boven de 5500 tpm? Eerst een Ignitech ontsteking zien te lenen, daarna pas moeilijk doen.....

Harmony,
Hans.
( Moeilijk is een ander woord interessant....... achteraf..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Levon stelt zich voor

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven