Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Levon stelt zich voor

 
Schrijver Levon
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2012 23:24 
Bij deze wil ik mezelf voorstellen.
Ik ben Levon Scheijbeler, 28 jaar oud een voorliefde voor oudspul. nu rijd ik in een volvo 740 van 1988 rond en hb ik afgelopen aterdag een honda cx500 gekocht, in caferacer uivoering.
Ook heb ik nog een andere motor die nietzo oud is mar die gaat de deur uit. datis een yamaha yzf 750

Ik werk in de kerncentrale als stralingstechnicus om mensen te adviseren over straling.

Voor de rest heb ik nog niet zolang mijn motorijbewijs maar is de cx500 mijn tweede motor. Met 28000 km op de teller ikan die nog aardig wat lopen.

Dit is hem:




Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 15 feb. 2012 00:09 
Hee Levon,

Ziet er straks uit die motor, mooi hoor. En een goede smaak van koekblik ook nog. Welkom bij de club!

Coen
(die een V70 deelt met Engeltje)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Levon
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 feb. 2012 10:56 
Fijn, gelukkig ben ik net gevallen, dus kan ik hem al weer maken.. het was te glad op een rotonde, de bandjes hebben toch iets minder grip dan ik gewend ben van mijn yzf en hij viel in de bocht en bleef vallen.. boem bam schuif..

Na ja alleen de hittebestendige wikkel is kapot en mijn koppelingshendel, de rest is heel en zit geen krasje op, pfff

Ik zelf weet niet wat ik heb maar mijn pols is niet zo soepel, na het werk maar even anar de dokter ;) want gas geven of remmen lukte niet. met een constructie die tijdenlijk is kan ik straks naar huis rijden en op de motor afremmen. Leuk motorrijden ;)
een nieuwe crashdummie is bij de club toegevoegd.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 15 feb. 2012 11:26 
levon welkom hier,

mooie verbouwde cx heb je..


groetjes werner (zie je wel op een cx treffen?)