Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

CX Custom caferacer project

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 jan. 2013 18:16 
Geplaatst: 14 jan. 2013 18:12
Reactie Quote Verander

Hoi ik

Heb laatst gevraagd of iemand een CX Custom
Had voor een leuk winter project en dirk heeft
Me daar goed bij geholpen hij had de prima basis voor mijn project staan en ben er meteen aan begonnen ik heb hem op ge haald en toen ik terug was ben ik meteen begonnen 30 min daarna was hij kaal en ben ik gaan kijken wat ik kon doen in ruil voor alles wat er af kwam heb ik nog een tank er bij gekregen en een trommel rem en achterband die ik er voor nodig had ben ook meteen op zoek ge gaan naar andere voor vork na wat aan passingen zat hij er op en ook een andere achter veer ben nu bezig met het race kontje waar ik de tank voor heb gebruikt versmalt en in gekort ik zet er wat foto's op als er nog ideeën zijn hoor ik het graag en dirk nog bedankt voor alles en ook de koffie

Mvg Michael

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 jan. 2013 21:49 
Het lijkt me leuk om jouw foto's te zien!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 jan. 2013 21:50 
he leuk van je te horen Michael en goed te horen dat je de koffie lekker vond. ( er is nog meer) de lucht inlaten komen nog, liggen klaar. ben even in Turkye bij de Syrische grens.
ben erg nieuwschierig naar de fotoos..
succes Dirk413

Schrijver paul tobe
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 jan. 2013 23:33 
vuurpijltjs aan het klaar zetten, onee de boot moet nog komen.

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 jan. 2013 11:04 
hier zijn wat foto's

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 jan. 2013 11:12 
het lukt me niet ik probeer het nog een keer

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 15 jan. 2013 13:39 
Zo, dat ziet er flink verbouwd uit. Leuk idee van die tank andersom .
Waarom heb je een achterwiel als voorwiel gebruikt? Komt daar nog iets anders in? Hoe ga je dan remmen?
Wel een "vette" voorvork.
Succes met verder bouwen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Teto

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 jan. 2013 15:27 
Mike hier staat hoe je grotere foto's kunt plaatsen

Ziet er goed uit je projekt.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 jan. 2013 18:23 
I like what I see, goed bezig!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 jan. 2013 19:52 
Dit word echt een gave fiets!! Ik had dat idee al ergens gezien op het web. We zien hem graag een keer op de Veluwse Stamtafel!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver paul tobe
Gast 
#11 | Geplaatst: 15 jan. 2013 23:57 
Waar is het custum stuur gebleven met de bijbehorende kabels?

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#12 | Geplaatst: 16 jan. 2013 12:34 
Het stuur is in 2e gezaagd de rest heb ik weg ge geven en het achter wiel heb ik voor geplaatst om dat de velg kleiner is en het wiel dikker dan krijgt de motor een dikkere uitstraling en voor in zit gewoon nog de trommel rem en die laat ik daar ook ik krijg hopelijk vandaag me nieuwe uitlaat binnen ben erg benieuwd hoe die er uit gaat zien op de motor

En thnx voor alle reacties
Ik hoor graag nieuwe ideeën

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 16 jan. 2013 12:58 
Is dat niet erg link,de voorrem remt 80% en achter 20%, de motor blijft 50pk en de snelheid is dus nog steeds tot 160km. Maar als je hem voor de woonkamer maakt is dat natuurlijk geen probleem.

Groet Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#14 | Geplaatst: 16 jan. 2013 14:45 
Vroeger hadden ze ook alleen trommel remmen ik heb ook eens een motor gebouwd met alleen een achter rem en voet koppeling en handschakel pootje die je met de hand moest bedienen naast de motor en een apehanger en hardtail dus van alles het meest uiterste enz en het ree heerlijk het houd het leven spanend

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 16 jan. 2013 15:38 
Ik was al bang voor deze opmerking, maar deze motor is niet voor niets met een schijfrem voor uitgevoerd, maar het is aan jou, als we je van het asfalt af moeten schrapen. Een gewaarschuwd mens......

Groet van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 CX Custom caferacer project

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven