Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

CX Custom caferacer project

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#16 | Geplaatst: 16 jan. 2013 17:11 
Als er schrijf remmen hebben voor op de achter velg wil ik het misschien wel doen maar de trommel rem is mooi groot en kan je leuk polijsten ziet er mooi uit maar bedankt voor de tip

Schrijver beinhart

Bestuur 
#17 | Geplaatst: 16 jan. 2013 17:29 
hoi mike,

word een mooi project, krijgt ie ook voorwielaandrijving erbij, een 2 wiel aangedreven cx hihi...

als je de velgen van de E of de turbo pakt heb je aan achterwiel met remschijf.

groetjes werner (wil mijn project voor vechta klaarhebben, maar moet nog beginnen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 16 jan. 2013 22:41 | Aangepast door: Erik1 
Helaas hebben de E en de turbo weer een 18" achterwiel dus is de vette look dan weer teniet gedaan. Je moet maar eens testen hoe het remt, je kan evt nog iets met een verlengde hevel aan het wiel doen waardoor je meer kracht kan maken.

Overigens komt hier jouw idee vandaan:
CX
CX
CX

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#19 | Geplaatst: 17 jan. 2013 08:46 
Ja dat klopt maar kon dat achter zitje nergens vinden ik had ook de foto's gezien toen hij te koop stond leuke motor maar was niet helemaal goed gebouwd veel dingen die gelast waren zaten gaten in enz en dat snap ik niet dat hij dat ff af werkt als je zoon vette motor bouwd en hij heeft helemaal geen uit laat demper en onder het achter zitje dat frame die hij daar heeft gemaakt is het oude stuk frame van de zijkant want daar zit een bocht in maar ook een klein gaatje en die heeft hij ook niet dicht gemaakt dat vond ik een beetje jammer maar zijn voor vork kon ik niet vinden wat hij heeft want die schijnt gewoon te passen en dat was bij mijn ducati vork niet echt makkelijk

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#20 | Geplaatst: 17 jan. 2013 20:37 
hier heb ik wat foto's met nieuwe uitlaat



Verwijder bestand #2

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#21 | Geplaatst: 17 jan. 2013 20:38 

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#22 | Geplaatst: 17 jan. 2013 20:42 
heeft iemand een idee hoe ik de foto's er groter op krijg dan dit ? ik krijg ze niet groter

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 17 jan. 2013 20:48 
Plaats je foto op een "cloud"locatie zoals photobucket of google chrome. Kopieer de URL van de foto en druk op de knop afbeelding invoegen (naast de cursief knop) Plak de URL in het venstertje wat dan oppopt. Geef er een naam aan in het volgende oppopvenster en druk dan op klaar.
Klaar.

P.s. voor de leesbaarheid van je berichtjes zou ik het prettig vinden als je punten en hoofdletters gebruikt. Ook de returnknop kan helpen.
No offence hoor!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Teto

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 17 jan. 2013 21:10 | Aangepast door: Teto 
Mike, nog maar een keer dan

Je gaat naar http://tinypic.com/
Je drukt op "Bladeren" en selecteert de foto op je computer die je wilt plaatsen.
Zet "Resize" op "15" Screen".
Je drukt op "UPLOAD NOW"
Je typt de voorbeeld tekst in het vakje "Your Answer"
Je kopieert de regel die begint met [IMG] (is 2e regel van boven) naar je bericht en klaar is Mike.

1

2

3
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver MAST

Moderator 
#25 | Geplaatst: 18 jan. 2013 09:00 
Heren, nogmaals het verzoek om de foto's op de volgende manier te plaatsen, met als belangrijkste reden: laten we het forum leesbaar houden.
Om te voorkomen dat de foto's zo groot worden dat je heen en weer moet scrollen om de tekst te lezen wil ik adviseren om het plaatsen van de foto's te doen zoals ik het al heel vaak heb beschreven.
Nog een keer dan: Zorg dat de foto die je wil laten zien ergens op een website staat, zoals tynipic, flicker, mijnalbum, picasa of vergelijkbare site's.
Klik de foto van je keuze aan en klik met je rechtermuisknop. Kies: afbeeldings-URL kopiëren.
Maak dan gebruik van het knopje links van het wereldbolletje met de schakel.
Dat is dus het knopje met de drie kleurtjes. (als je er met je muis overheen gaat, zie je "Afbeelding invoegen".) Klik daarop en er verschijnt een pop-up scherm die om de URL van de foto vraagt. Plak daar de URL van de foto die je wil laten zien.
Er verschijn nog een pop-up. Vul daar een tekst in of laat het leeg. Klik op OK. de code voor de foto zie je in je schermpje staan. [imgs=http:// enz.
Als je klaar bent met je verhaal, klik dan op
"plaats reactie".
Als het goed is, staat er in het forum een bericht van jou met een kleine foto waar men eventueel op kan klikken om hem groot te bekijken.
Voordeel is dat het forum beter leesbaar blijft.

Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 19 jan. 2013 09:41 
Er is ook de optie "website/email" in "tinypic" gebruik die aub.

Harmony,
Hans.
( die een heel stuk tekst heeft weggelaten van wat 'ie eigenlijk wilde zeggen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Nocx

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 25 jan. 2013 20:33 | Aangepast door: Nocx 
Of je download ImageShack Uploader.

Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist.

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 12 april 2013 09:24 
Hallo mikenikbakker hoe zit het met je project? Eerste keer dat ik het zie en moet zeggen dat het er goed uitziet. Welke voorvork heb je gebruikt? Vind ik zelf ook wel interessant.. En knap gedaan met die omvorming naar een monoschock!

Schrijver monster1979
Gast 
#29 | Geplaatst: 20 sept. 2013 13:31 
Voorpoot is van een Hyosung GT600R (650 past ook) of je pakt de voorvork van een Susuki GSX-R1000.

Zelfde verhaal voor mij en zal binnenkort ffe de ombouw foto's op goede volgorde hier neer plaatsen.

Misschien leuk om te zien en zeker interessant om misschien na te maken is de volgende cx500 ombouw:



Verwijder bestand #1

Schrijver eekels
Gast 
#30 | Geplaatst: 7 nov. 2014 21:52 

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 CX Custom caferacer project

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Fernando ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven