Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Nieuweling hihi

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Cynthia
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 aug. 2013 16:10 
Hoi allemaal..

Ik kom me even voorstellen..
Ik ben Cynthia, Kom uit Hoogerheide, En ben 28 jaar, in okt al weer 29 haha.. en ben een alleenstaande moeder, van 2 mooie meisjes, een van 6 en een van bijna 8,
Motor rijden is iets waar ik al van kinds af aan droom.. Ik had vroeger een buurman die motor reed, helaas mocht ik van me ouders nooit mee achterop..
Maar omdat het financieel veel kost, en ik niet rijk ben, heb ik het op den duur geaccepteerd, dat het nooit zal lukken.. Na dat me broertje zijn motor rijbewijs haalde, kreeg ik toch weer kriebels.. maar helaas kost een hoop en die kosten heb ik niet.. weer naast me gelegd, met de gedachten gaat hem nooit worden. helaas..
Maar sinds een paar maanden Heb ik werner en chantal leren kennen, via facebook op mij dierenvrienden hoekje, ik zocht iemand voor de nagels van mijn jack russel.. En het klikte zo goed, dat we dikke vrienden zijn geworden.. Ook waren de motor wel heel verleidelijk, om een keer achterop te mogen. De eerste keer toch wat bang, maar toen ik eenmaal zat, wilde ik niks anders meer.. maar nu wordt achterop wat saai, en krijg ik steeds meer kriebels, om zelf te rijden.. Na veel praten, zijn chantal en werner, en mij broertje bereid, met mij te oefenen, op een open terein, Chantal is redelijk recent dus kan mij veel kneepjes leren, en het beheersen van de motor, het is de bedoeling dat ik straks niet veel lessen meer nodig heb, om op te kunnen.. als ik alles bij elkaar gespaard heb
Ik heb van mij broertje een motor gekregen, Een honda cb1 want de cx is te hoog..waar we mee gaan oefenen, en waar ik uiteindelijk ook bij de les school mee ga oefenen, dit omdat de lesmotor bij de rijschool waar ik wil lessen te hoog zijn,. die ik nu heb is eigenlijk ook iets te hoog, maar kan voldoende bij de grond.
als ik dan eenmaal mij papieren heb, gaan we hem opknappen en naar mij wens spuiten..
Ook ben ik van het weekend voor het eerst naar sjk geweest, en het was super geweldig, vooral achterop een turbo met de tourrit.. en achterop de zelf gebouwde trike was erg gaaf..
Verder heb ik als hobby's papegaaien en fotografie..
Dit was het wel zo een beetje

Groetjes Cynthia

Schrijver Cynthia
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 aug. 2013 16:13 | Aangepast door: Cynthia 
Mijn eigen les/oefen motor

Mijn les/oefenmotor
Mijn les/oefenmotor
Verwijder bestand #1

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 19 aug. 2013 16:40 
hoi cynthia,

dan zal ik je hier maar als 1e welkom heten bij dit zooitje-ongeregeld

groetjes werner (nog 3 dagen dan naar het lekkere hamburger-land)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver borisz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 aug. 2013 16:40 
Voor het geval je ooit een cx wil: een cx500c is erg laag.

Welkom bij de club!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 aug. 2013 16:49 | Aangepast door: Hansv 
En een verlaagde CX is nog lager, kan bijna niet meer op zijn/haar normale zij-pootje staan.
Zoals ik merkte tijdens het afgelopen SJK....

Overigens , welkom.
Harmony,
Hans
( je weet wel, die ene op SJK )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 aug. 2013 17:09 
Ja klopt, een cx500c is aan de voorkant alleen al 4cm zonder probleem te verlagen, en dan nog een enkele cm dieper in spannen.
Achter is er ook wel het een en ander te behalen, en dan staat die cx500c echt een stuk lager.
ALs we dan ook nog het zadel aan passen denk ik dat een totale verlaging van 15 cm haalbaar is.
Hieraan hoeven niet al te hoge kosten worden gehangen. De duurste is in mijn ogen de achter vering, hoewel ik weet dat iemand binnen de club er ook al wat mee heeft gedaan. Hij rijd silverwing, en zijn naam wil niet te binnen schieten. Hij heeft een eigen site. Maar op zijn site is terug te vinden hoe het moet met de achter vering, de voor vering is weer mijn iedee, deze is via erik bij hem terecht gekomen.
Zadel, neem een mdf plaat, bekleed die op nieuw, en dat als proef, dan kost het ook niet zoveel.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Cynthia
Gast 
#7 | Geplaatst: 19 aug. 2013 17:29 
Dankje jullie wel allemaal.. Ik heb nog niet veel verstand op het gebied van motors, ik vind een cx wel heel mooi maar de gene waar ik tot nu toe op heb gezeten waren veel te hoog, zelfs de custum van chantal hihi.. eigenlijk is de gene die ik nu heb ook nog iets te hoog, maar kan voldoende bij de grond, maar wil uit eindelijk als ik me papier heb, en flink gespaard heb een choppertje, zijn die er ook van de motors waar jullie mee rijden

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 19 aug. 2013 18:09 
Welkom Cynthia. De site waar Marco het over heeft is van Andre Meuwese.Andre' s site.
Veel plezier hier op de site en succes met je rijlessen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Cynthia
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 aug. 2013 18:15 
Dankje wel, gaat vast lukken, ga er gewoon vanuit hihi.. Bedankt voor naam, ga is op zijn site kijken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 aug. 2013 19:45 
Welkom Cynthia,

Die oude met het staartje en de 650 Custom

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 aug. 2013 20:34 
Hoi Cynthia,
Ook vanuit Nuenen, een hartelijk welkom bij de Club. Ben niet op SJK geweest (Had andere verplichtingen) maar ga het zeker volgend jaar doen). Gr....Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 19 aug. 2013 21:00 
Heey Cynthia,

Hier die vent van die trike!

Welkom op onze geweldige site met nog veel meer geweldige mensen!
Leuk dat je gaat proberen om je rijbewijs te halen. Wees echter wel voorzichtig met "lessen" nemen van mensen die geen instructeur zijn. Het is altijd lastiger verkeerd aangeleerde dingen af te leren!

Veel plezier hier!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 19 aug. 2013 21:04 
Ja die site bedoel ik, dank je. trouwens dat is een cx500, dus een cx500c kannog lager.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 19 aug. 2013 21:26 
Hoi Cynthia,

Hier die vent die zaterdagavond in die megafoon stond te praten.

Welkom en veel plezier met je motor. Wie weet, volgend jaar zelf op de motor naar SJK? Lieke (Engeltje hier op de site) vind de Silverwing lekker laag. Is ook een optie. Ze kan nu zelf niet reageren. Ze is voor 'onderhoud ' (weghalen galsteen) in het ziekenhuis.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 19 aug. 2013 22:34 
he erik,

hier werner, die vent van die mooie cx.
ze gaat alleen pionnen oefeningen doen volgens het boekje, ik of iemand anders gaan echt niet met haar de openbare weg op hoor...

groetjes werner (banden lek steken, is de cx nog lager...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Nieuweling hihi

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven