Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Nieuweling hihi

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Cynthia
Gast 
#16 | Geplaatst: 19 aug. 2013 23:07 
hahahahhaha leuke reacties
gaan we niet de weg op werner, flauw hoor nee hoor we doen wat werner zeg, pionnen oefeningen, wat zelfbeheersing, leren op stappen, af stappen haha, ben een stijve hark.. en niet sterk in me armen, dus wordt veel oefenen (schaam) hihi.. komt helemaal goed.. dat zal mooi zijn coen. volgend jaar, maar dat laat me budget nog even niet toe. heb al wel wat gespaard, maar gaat langzaam hihi.. krijg volgend jaar een mooi bedrag van me overleden oom, maar ook dat is nog niet voldoende

Groetjes Cynthia

Schrijver Cynthia
Gast 
#17 | Geplaatst: 19 aug. 2013 23:09 
Heel veel sterkte en beterschap voor lieke coen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#18 | Geplaatst: 19 aug. 2013 23:46 
Dank je!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver mai

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 21 aug. 2013 18:54 
Hoi Cynthia,

Wees welkommmm en weet je die motor komt er ook wel, ik woonde op dat moment ook alleen met 4 kids, onee 2 de deur uit, desondanks een gas en licht teruggave van 950 eu ennn dus de custom voor 650 en rest...verzekering,belasting en helm, zo ging het en jaa ik was al 47 maar toch...JIJ KRIJGT JE MOTOR als de tijd daar is, GELOOF DAAR IN (deed ik ook vanaf mijn 21ste toen de mijn cb350 four juweeltje plop zomaar verkocht werd door de 2 jr later uiteraard exklojo), want wie aan mijn motor komt.....moven....hihihihi grapje, maar toch na 26 jr de custom en nu zag ik de topper op SJK van Jan CB900Custom de 4 uitlaten wat ik zo gaaf vind en toch de lage tank en zit zoals jij ook wilt. Spontaan mens.... sterkte met lekker uitproberen dat is al een godsgeschenk toch, succes en veeeeeel genietende uren van en op de motoren.

Groetje Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 21 aug. 2013 18:57 
hoe wat waar Lieke??? ziek of nog erger???
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Nieuweling hihi

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven