Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Voorstellen JvdP

 
Schrijver JvdP
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 dec. 2013 22:02 
Hallo forumleden,

Mijn naam is Jelle en sinds kort heb ik een GL500 in de schuur staan. De GL heeft jaren lang stil gestaan en mij wacht een aardige klus om hem weer te herstellen.

Wat is het plan? Dat is nog niet helemaal duidelijk. Ik ben aan het kijken of ik hem kan herstellen naar orgineel of ik twijfel of ik er een caferacer van ga maken. Het blok van deze motoren zijn natuurlijk geweldig en mogen zeker gezien worden.

Tot zover

Schrijver JvdP
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 dec. 2013 22:10 
Om nog niet direct het hele forum te misbruiken wil ik hier graag een vraag stellen.

De buddyseat bestaat uit twee gedeeltes. Hoe kan ik het achterste gedeelte eraf krijgen? Ik heb inmiddels geloof ik alles al geprobeerd.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 dec. 2013 22:28 
Als je met de sleutel de zijkoffers los maakt kan je de lip verder naar voren drukken ,het zadel moet dan los komen .Gr Wim.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 dec. 2013 22:29 
Hey Jelle,

Welkom. Mooi hoor zo'n GL. Heb je er ook een plaatje van, daar zijn we dol op namelijk.
Waar is de thuisbasis van deze GL?

Grtn,
Borisz
Wie later remt is langer snel!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 2 dec. 2013 22:42 | Aangepast door: coenox 
Hee Jelle,

Welkom de club! Ben benieuwd wat het gaat worden. Hopelijk komen we je volgend jaar ergens tegen. Veel plezier met sleutelen en straks natuurlijk rijden.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 3 dec. 2013 05:16 
jelle,

welkom hier op dit gezellige clubje. ben ook benieuwd naar jou motor...

groetjes werner (rij zelf een cx-rat)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 dec. 2013 08:26 
Jelle, mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Ik rij zelf ook een GL500 Gl650 en een GL650 met zijspan. En dan heb ik nog een stuk of 8 andere GL modellen staan.

Mocht je besluiten om het blok los te halen en weer op te knappen, stuur me dan eens een mail. Je zal mijn naam wel vaker tegen komen hier , wie weet kan ik hulp bieden. Lees ook alle techniche verhalen door, daar heb je zeker wat aan. En mocht je het hier niet kunnen vinden, kijk dan ook eens bij de silverwingclub.nl Ook daar staan veel verhalen.

Dan als je om onderdelen verlegen zit, mail gerust. Ik kan veel leveren al dan niet nieuw, en of imitatie.

Hier op dit forum zal je altijd antwoord krijgen, dat is het mooie van deze club. Dus er is een hoop informatie te krijgen.
groetjes Marco Becker
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 dec. 2013 11:49 | Aangepast door: Arnold 
Welkom Jelle

Ik heb zelf 3 jaar op een GL500 rond gereden, en ben nu de gelukkige bezitter van een zwarte CX500 sports.
Zie links mijn avatar.
Of kijk op mijn site www.hondagl500silverwing.nl
Ook ik heb denk ik als zo vele op dit forum veel informatie en hulp gekregen via deze site.
Uit welke provincie kom je?

Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver JvdP
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 dec. 2013 15:38 
Dank allemaal voor het warme welkom.

Ik zal z.s.m. foto's maken. De motor ligt al wel voor een groot gedeelte uit elkaar omdat ik natuurlijk niet kon wachten met sleutelen ;)

De motor zal, zodra ik er mee de weg op kan, te bewonderen zijn in de omgeving van Deventer.

Ik ga straks eens kijken of ik het zadel er af krijgen op de manier zoals hierboven staat beschreven.

Wordt vervolgd...

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 dec. 2013 18:45 
Hallo Jelle,

Welkom bij de CX Vriendenclub!
Deventer valt onder de divisie Veluwe en maandelijks hebben we met een aantal mensen de Veluwse Stamtafel. Dat is een gezellige bijeenkomst in restaurant Buds in Uddel. Houd de evenementen kalender in de gaten en meestal is er ook wel een oproep op het forum te vinden over de Stamtafel bijeenkomst.

Groet Erik. ( Ook een trouw Veluwe ganger!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver JvdP
Gast 
#11 | Geplaatst: 3 dec. 2013 20:38 
Nou de buddy is eraf! Wat een simpel en slim systeem is het eigenlijk. Als verrassing kwam ik nog de orginele, en volgens mij ongebruikte, gereedschap tegen incl. een luchtspanningsmetertje welke volgens mij nog nooit gebruikt is.

Een motor vol verrassingen blijkt wel weer

Schrijver JvdP
Gast 
#12 | Geplaatst: 3 dec. 2013 20:41 | Aangepast door: JvdP 
Hierbij een foto

gereedschap
gereedschap
Verwijder bestand #1

Schrijver theojansen
Gast 
#13 | Geplaatst: 3 dec. 2013 21:08 
Gefeliciteerd met je Silverwing Jelle.
Ik vind het de fijnste CX.
Het metertje zit er meestal niet meer in, daar bof je dus mee.
Groet, theo.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 3 dec. 2013 22:48 
Ja Jelle, Nou heb je een CX/GL en meteen sta je al voor de grote keuze: terug naar origineel, of de zaag erin....

Ik vind de Silverwing erg mooi, maar heb toch twee 'gewone' CX-en. Komt misschien omdat ik toch meer van het 'origineel-kamp' ben.....

Origineel gereedschapssetje..... wauw..... echt leuk!

Harmony,
Hans.
( ook Veluwe )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 4 dec. 2013 08:30 
Ja dat is origineel. Klopt. In sommige gevallen kom je dat tegen.
Goed he, een motorfiets met gereedschap wat nooit gebruikt is.....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Voorstellen JvdP

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven