Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Hallo Ik ben....

 
Schrijver Rob Bekkering
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 april 2014 15:42 
Hallo, ik ben Rob Bekkering en lid geworden van dit forum om hier de nodige technische informatie te kunnen vinden en bij onoverkomelijke problemen hier om hulp te vragen. De CX was mijn eerste motor die ik destijds nieuw kocht met de optionele Polariskuip. Later is daar nog een Krauser Kofferset aan toegevoegd. Door het woon-werk verkeer ben ik indertijd overgestapt op een Goldwing (1100 Vetterstate) die ik na vertrek naar het buitenland heb verkocht. In de buitenland periode nog een keer een poging gewaagd om iets met motor rijden te doen en een CX500TC gekocht. Een ongelukkig koop, op een kritiek moment gaf die de pijp aan Maarten en verrekte het om te starten. Na twee weken elektronica te hebben doorgemeten, stekkers schoon te hebben gemaakt start het kr@#g spontaan bij de laatste stekker. Nu een aantal jaren geleden toch de draad weer opgepakt en weer motor gaan rijden, eerst op een GL1200 en nu op een 1500.
Wie weet zien we elkaar onder weg wel een keer, ik ben ook zo'n winger die naar elke andere motorrijder groet (als ik m zie)
Gr
Rob Bekkering
(Borretje)

zo kwam ie binnen
zo kwam ie binnen
Verwijder bestand #1
hier in een tussenfase
hier in een tussenfase
Verwijder bestand #2

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 april 2014 17:45 
Ben ik de eerste die dit lees ?? Welkom Rob
kennis genoeg aanwezig maar dat merk je nog wel

gr Arnold

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 april 2014 18:16 
Hoi Rob,

Welkom op dit gezellige maar toch vooral ook leerzame forum. Stel je een vraag, dan zal het je verbazen hoeveel reacties je krijgt en hoe snel de overige forumleden reageren. Leuk dat je de CX-draad weer hebt opgepakt. Als ik de 'tussenfase foto' zie, heb je nog wel een en ander te doen.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 april 2014 21:54 
rob,

welkom hier op dit gezellige cx forum, we zien je misschien wel bij 1 van de stamtafels of het trefffen verschijnen?

groetjes werner (of zondag in grubbenvorst al?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Rob Bekkering
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 april 2014 01:18 
Dank jullie voor t welkom en de uitnodiging. Zullen elkaar wel eens ontmoeten als de CX rijdend is want om met de Goldwing naar een CX treffen of stamtafel te gaan..... is een beetje vloeken in de kerk volgens mij.
Mocht er iemand zijn die op de hoogte van de (om)bouw willen blijven kan dat hier:
URL

Schrijver chev
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 april 2014 13:23 
Mooi project Rob, ik ga je zeker volgen en ben benieuwd naar het resultaat.

Succes!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 april 2014 15:16 
Rob,

Werner 'Beinhart' rijdt ook op een Goldwing rond. Ik weet van een clublid die een Diversion heeft, en anderen hebben een Pan-European of een Deauville. Het mag allemaal.
Wij zijn heel erg Multi-cultureel wat betreft de motoren, denk ik wel eens.
Zelfs een Harley wordt gedoogd......

Harmony,
Hans.
( is gedoogd voltooid verleden tijd van deugen ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Hallo Ik ben....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven