Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

CX500 als eerste (klus)motor

 
Schrijver Nico
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 maart 2015 23:23 
Goedenavond,

Ik heb vorig weekend de CX500 van forumlid luclubberts overgenomen.

Dit is mijn 1e motor. Heb mijn rijbewijs ruim 16 jaar geleden al gehaald, maar daarna is het er nooit van gekomen.

Ben van plan om deze te gaan ombouwen naar een caferacer, maar eerst maar eens rijdend krijgen en op orde brengen om daarna op kenteken te laten zetten.
Heeft momenteel geen kenteken.

Nico

Schrijver Nico
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 maart 2015 23:31 
Wellicht dat er ervaringsdeskundigen hier zijn met het importeren en kan aangeven of ik zonder al teveel problemen de motor weer op NL kenteken kan krijgen?

Ik heb momenteel alleen de Belgische gelijkvormigheidsattest en uitvoeringsbewijs voor de motor met overeenstemmend chassisnummer.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 maart 2015 00:46 
Als alle papieren kloppen dan is het vrij eenvoudig. Je belt met de RDW, maakt daar een afspraak voor voor een keuring bij een RDW-keuringsstation. Aldaar wordt er nagekeken of alles klopt en een paar dagen later heb je het kenteken thuis. Kosten zijn ongeveer 80 Euro.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Nico
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 maart 2015 06:57 
Borisz, dat is dan niet zo moeilijk. Hopelijk zijn dan alle papieren ok. Bedankt voor je antwoord.

Schrijver PHGL500

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 maart 2015 12:09 
als-ie ooit een NL kenteken heeft gehad (geen idee...) krijg je bij herkeuring het oude kenteken weer terug. zoniet, dan krijg je een splinternieuw kenteken: 00-xx-xx.
GL500 73k miles |
2x Saab 9000 |
Pan European 1100 & 1300 |
Volvo V70 |
Mercury Capri 1.6 16v cabriolet

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 maart 2015 15:35 
Als ik het allemaal goed heb bijgehouden heeft 'ie inderdaad vroeger een NL kenteken gehad.

Harmony,
Hans.
( die losse informatie verzameld )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Nico
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 maart 2015 20:27 
Klopt, heeft voorheen een Nederlands kenteken gehad. Vanuit NL naar BE en weer terug.

Ik heb overigens vandaag een CB750 bekeken, even een nachtje over slapen, dan wellicht al zaterdag ophalen.

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 maart 2015 00:14 
Heb ik ook gedaan...ik heb een gl650 van Puk (Rene) terug ingevoerd...hij had keurig nog de oude papieren van de motor en heb het originele kenteken met een "2" erop....kosten totaal €90,- en de motor mocht gewoon op de trailer blijven staan.....klaar....

gr Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 maart 2015 08:51 
Grappig, ik heb hier een gl500 staan die ik ook op Nederlands kenteken wil zetten.
3 weken geleden gebeld hoe of wat. Alleen mij is verteld door rdw dat dit grapje 162 euro gaat kosten.
Over een paar weken ga ik het zelf dus ook doen.
Ook ik heb er de Belgische papieren bij.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 CX500 als eerste (klus)motor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven