Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Even voorstellen, wel zo netjes.

 
Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2017 19:00 | Aangepast door: Ozkan 
Hallo allemaal,

mijn naam is Ozkan, woon in Amersfoort en sinds kort ben ik de trotse bezitter van een CX650E uit 1984. Het gaat hier waarschijnlijk om een Amerikaans model omdat hij pas in 1988 op kenteken is gezet en er geen schakelaar voor de verlichting op zit. De lampen (en voorste knippers) branden dus altijd.

Eigenlijk wist ik niet eens van het bestaan van de CX-en af totdat ik op zoek ging naar een 2 cilinder en deze zag. Ik was meteen verkocht! Na wat video's op Youtube gezien te hebben en het geluid van de cilinders gehoord te hebben wist ik het zeker, ik moest er een hebben. Zo gezegd zo gedaan, sinds twee dagen staat hij hier ons thuis.

Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, zodat hij er wat moderner uit komt te zien. Ik ben namelijk niet zo'n fan van de grote knipperlichten en de joekels van spiegels. Daar komen wat kleinere varianten en wat onopvallende led knipperlichten voor terug.

Nooit geweten dat er zo'n grote groep liefhebbers voor deze motoren was, erg leuk om te zien!!


1 cx650E
Groet, Ozkan

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2017 19:13 
Welkom bij de CX club Ozkan.
Heel veel succes met die mooie CX 650 E, enne, als ik jouw was liet ik hem zoveel als mogelijk origineel.

gr Theo
theo cx ds

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2017 19:15 
udent

Dank je wel Theo! Ik ga er ook niet een hoop aan veranderen, sowieso niets wat niet terug te draaien is naar origineel.
Groet, Ozkan

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 juni 2017 19:36 
Onopvallende knipperlichten??? Lijkt me niet echt veilig, ik heb graag dat de medeweggebruikers kunnen zien waar ik naartoe wil Ozkan.
Maar als jij dat nou mooi vindt, prima toch? Mooie motor heb je gekocht, dat is zeker. Veel plezier ermee. Groet Leo.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 16 juni 2017 20:01 
Hallo Ozkan, welkom bij de cx club. Jouw CX ziet er mooi uit op de foto! Veel plezier ermee.
Groet, Marcel. (woont ook in Amersfoort en in het bezit van een CX650E)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 juni 2017 20:16 
Superpapa
Hahaha, ik denk dat ik het wat ongelukkig verwoord heb. Ik bedoel meer dat ik niet van die grote knipperlichten wil. Je kan tegenwoordig veel kleinere knipperlichten kopen met LED die net zoveel of zo niet meer licht geven dan het origineel.

Uiteraard wil ik ook dat iedereen goed ziet waar ik naar toe wil.
Groet, Ozkan

Schrijver Ozkan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 juni 2017 20:17 
MAST
Hoi Marcel, leuk om te horen. Wellicht komen we elkaar een keer tegen tijdens het rijden.
Groet, Ozkan

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 juni 2017 09:18 | Aangepast door: amsilverwing 
obiman welkom , inderdaad een motor naar je smaak maken sta ik achter doe ik ook maar wat je al vertelde dat het wel weer terug te bouwen is.
gaan we de fiets nog zien op sjk ?
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 juni 2017 11:33 

Schrijver Johan001

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 juni 2017 18:01 | Aangepast door: Johan001 
Hallo. Obiman ik rij ook op een Amerikaans model
en ben geïnformeerd dat de richting aanwijzer niet constant mogen branden.
Kwestie van een draadje per lamp los nemen....
Liefde is als een draaiende motor, telkens weer.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 juni 2017 18:06 
Ook ik rij op een Amerikaans model, mijn koplamp brandt altijd, ik kan alleen schakelen tussen dim- en grootlicht, maar mijn knipperlichten branden niet constant. Je ziet het verschillend, bij de ene motor wel en bij de andere weer niet.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 18 juni 2017 22:12 
Superpapa:
Ook ik rij op een Amerikaans model

heb jij tegenwoordig ook een cx dan?

en ozkan,

welkom hier je had dit weekend in vechta erbij moeten zijn dan had je helemaal je ogen uitgekeken naar zoveel cx fanaten hihi

groetjes werner (op naar sjk)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Even voorstellen, wel zo netjes.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven