Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Voorstellen

 
Schrijver Bas van Eeden
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 jan. 2020 19:27 
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik eigenaar van een heeeeule (vind ik) mooie Honda CX500

ik heb deze gekocht op Marktplaats van een jongen die al eerder op dit forum actief is geweest, dus misschien hebben jullie de motor al eerder gezien.
Er is al veel aan gedaan om de motor een scrambler look te geven, wat ik verder wil uitwerken.

ik werk bij een sign/reclamebedrijf en ben van plan om de tank/spatborden te voorzien van een wrap, omdat ik de "kale" look ook wel heel mooi vind en het zonde vind om dit over te spuiten.
Verder wil ik graag als eerst het stuur, de uitlaatdempers en het tellerhuis aanpassen.

Volgende week gaat de motor naar de garage omdat de vorige eigenaar de motor niet goed afgesteld kreeg, ik heb hier zelf niet veel verstand van en wil dit daarom door een garage op de testbank laten doen. dan wil ik de motor meteen even goed na laten kijken voordat ik er iets aan ga doen!

wat plaatjes:
1

2

3

Meteen een vraag, ik lees veel over verschillende types Cx'en, is er een algemeen topic waar dit allemaal word uitgelegd wat voor types er zijn?

Groet,
Bas

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2020 20:19 
Welkom hier !

Op de homepage van deze site staat een tabje "over CX" daar staan de verschillende varianten kort beschreven.

Zijn die uitlaten open? Daar zal de CX niet beter mee rijden. De buurt hoort je met open pijpen wel beter aankomen, dat wel .....

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2020 11:14 
Dag Bas,

Welkom bij de club! Leuke aparte motor. Dat afstellingsprobleem heeft mogelijk te maken met de KN-filters en de niet originele uitlaat. Succes en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven