Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Voorstellen

 
Schrijver Erwin

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2020 10:55 
Hallo allen,

Ik ben Erwin woon in Amsterdam en na jaren te denken om een CX onderhanden te nemen en te verbouwen
naar "mijn" caferacer nu toch eindelijk er van gekomen. Hiervoor moest wel mijn geliefde Vespa150GL uit 1963
plaats maken, maar die stond er maar en stond er maar.

Nu dus een CX500C uit 1983 gekocht en wil hem naar mijn smaak maken.

Voor de rest hebben we nog een dagelijkse rijden R1200GS een VespaPX200e uit '86 een Westfalia LT28D uit 1983
en twee gezonde kinderen van bijna 17 en ruim18 jaartjes oud, oh ja en natuurlijk een vrouw.

Ik ben zelf redelijk technisch en een grote autodidact qua sleutelen wat ik vanaf mijn brommertijd al doe.......en dat
is toch alweer gauw een jaar of 38,39 jaar. Ik ben zelf 52 lentes jong en hou van de geneugtes des levens.

Wie weet tot één van de meatings of treffens in de loop der tijd.
Als het golft dan golft het goed

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2020 21:19 | Aangepast door: JiMi 
Hallo Edwin,

Welkom op het forum! En veel succes met de verbouwing van je CX. We lezen graag over je vorderingen.
Het belangrijkste treffen van onze club is het jaarlijkse Sint Jansklooster (SJK). We zijn op dit moment aan het bekijken of dat kan doorgaan ivm de corona. Daarnaast zijn er een aantal stamtafels o.a. in Noord-Holland en op de Veluwe die je (de laatste tijd online) kunt bezoeken.

Wie weet tot ziens!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven