Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Voorstellen - Uit Esbeek

 
Schrijver Globe
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 juli 2023 15:03 
Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen als nieuwe Honda CX500 eigenaar.

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een mooie Honda CX 500 uit 1978. Volgens mij het oermodel .

Ik ben 36 jaar oud, woon in Esbeek en sleutel graag aan mijn motoren en auto's. In het verleden ooit veel gesleuteld aan mijn Honda CB750c uit 1980 en nu al groot fan van het fijne motorgevoel dat deze CX 500 me geeft. Heerlijk model, beetje appart gevoel bij 3000 toeren, waarbij de motor onder je begint te dansen en stuurt verder heerlijk.

Ik ben een autodidact die graag alles tot op de bodem uitzoekt en heb bij de aanschaf ook meteen het originele werkplaatshandboek gekocht om de nodige onderhoud en reparaties zelf te gaan uitvoeren.

Ik gebruik de motor voornamelijk voor woon-werkverkeer en heb op mijn bucketlist een paar weken toeren op de motor staan. Al is dit nu nog een ver van mijn bedshow gezien ik vader ben van één 2 jarig zoontje en binnenkort de 2e verwacht .

Verdere hobbies:
Fotografie
Video's maken en bewerken
Sleutelen
F1
Extreme sporten
Muziek

https://www.flickr.com/photos/145180175@N03/shares/m1dRPDf3Sc

[imgs=https://www.flickr.com/photos/145180175@N03/shares/m1dRPDf3Sc]Mijn Honda CX 500 1978[/imgs]
CX 500 --< 1978 >-- Owner

Schrijver CxREW
Admin 
#2 | Geplaatst: 9 juli 2023 16:36 | Aangepast door: CxREW 
Hoi Globe,

Hartelijk welkom op het CX-forum! De 1978 is inderdaad het oermodel omdat de andere modellen pas later kwamen. Je kunt hem herkennen aan het ronde rempotje op het stuur ipv rechthoekig. Een fijne motor, ik hem 'm zelf ook. En hoe meer kinderen je hebt, des te belangrijker het is om af en toe even de tijd en ruimte te nemen voor jezelf door met de motor bezig te zijn. Komt helemaal goed dus