Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Theo Jansen overleden

 
 
Pagina  Pagina 1 van 4:  1  2  3  4  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 1 mei 2014 12:42 | Aangepast door: coenox 
Op 29 april jl. is Theo Jansen overleden. De mensen in zijn directe omgeving wisten al dat hij erg ziek was. Zijn overlijden kwam desondanks toch nog als een schok. De uitvaart zal in besloten kring plaats vinden. Jimi, Sieds, Joost, Hans, Erik en Henk zullen daar de club vertegenwoordigen. We willen die keuze van Theo en zijn familie respecteren. Het is expliciet niet de bedoeling dat er meer mensen van ons naar toe gaan.

We willen nog wel namens de club een bloemstuk sturen. Dit zal voornamelijk uit de clubkas betaald worden. Maar iedereen die dat wil kan daar nog een bijdrage aan doen. Denk aan een bedrag van 2,50 dat je kunt overmaken op de rekening van de club (NL09INGB0005010587 tnv Stichting CX motorVrienden te Boekel). We gaan dan proberen om je voornaam op het lint te laten zetten. Degenen die dat willen kunnen dat in onderstaand draadje vermelden tot morgenochtend 10.00 uur. Daarna moeten we echt gaan bestellen.

We willen de keuze van Theo en zijn familie respecteren, maar ik weet - en ik hoor daar zelf ook bij - dat er bij een aantal mensen wel behoefte is om even bij elkaar te komen. We hebben daarom bedacht om zaterdagmiddag om 17:00 uur even bij Buds (locatie stamtafel Veluwe) bij elkaar te komen en Theo's leven te herdenken en elkaars verdriet te delen. Degenen die bij de uitvaart zijn en er nog de puf voor hebben komen daar dan ook nog even naar toe. Het zal bescheiden en klein zijn.


Theo 2
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 mei 2014 12:49 
er is een einde aan het machteloze wachten
mijn ziel, bedroefd, komt nu tot rust
je lach, je kalmte zal ik missen
de vriendschap blijft als in mijn hart gegrift
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 mei 2014 13:11 
Zo...dat is schrikken.
Veel sterkte voor zijn familie en kennisen
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 mei 2014 13:17 | Aangepast door: Michaelr 
Theo,

bedroefd, ja dat zijn wij, maar er is ook een lach, en zeker blijdschap, dat wij jouw hebben mogen leren kennen, de man die ons een hoop heeft geleerd, geholpen in nood, konden aanwaaien voor:
jouw hulp,
jouw lach..(nog steeds in mijn gedachte),
jouw rust,
jouw luisterend oor,
jouw positieve oordeel,
Jouw aanwezigheid,
kunnen nog veel over jouw vertellen, wij zullen dit erg missen,
Rust zacht, en bedankt Theo voor jouw zorgen over de club,en ons en mede motorrijders.

(ben gewoon de woorden kwijt)

Aan de familie en naasten....heel veel sterkte gewenst...en mijn condoleance voor het grote verlies van onze motor vriend.

Maria en Michael (Ede)

(Maria, Michael en NP doen mee)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2014 13:48 
Vriendelijk, betrokken, warm, behulpzaam bescheiden zijn een paar van de vele kwaliteiten die Theo in zich had.
Je kon altijd terecht bij hem voor technisch advies of daadwerkelijke sleutelhulp. Ik zal daar altijd aan blijven denken als ik aan Theo denk.
Het is erg jammer dat hij er niet meer is. We zullen Theo enorm missen.
Veel sterkte voor zijn familie bij het verwerken van dit verlies.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 1 mei 2014 13:56 | Aangepast door: coenox 
Bovenstaande mensen zet ik sowieso op het lint.

Voor iedereen hieronder: graag even expliciet melden als je met je naam op het lint wilt, omdat ik eventuele betalingen niet gelijk zie en ik het niet bij kan houden. Je mag ook mailen naar coenox@gmail.com of melden via een pb, dat is misschien wat discreter. Sorry voor deze wat administratieve mededeling tussendoor.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 mei 2014 14:57 
Dag Theo,

Ik wil je ervoor bedanken, dat ik jouw vriend mocht zijn, dat de tijd, dat ik jou kende, voor mij van hele grote waarde is, onze passie dezelfde was: het rijden en het sleutelen aan onze motoren, waarbij jij het verstand en ik het hulpje was. Zonder jou was mijn motorbeleving heel veel minder geweest. Dank je wel! Maar niet alleen betreffende het motorrijden, maar ook als mens! Dag Theo

Vriendengroet van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 mei 2014 16:33 | Aangepast door: sieds 
Beste Theo,

Veel te vroeg moeten we afscheid van je nemen.
Onze lieve, aardige en kundige motorvriend is niet meer in ons midden.
Een 'nieuw' begin met je AOW en een mooie toermotor heb je helaas maar kort mee kunnen maken.
Nooit meer met jou rond de stamtafel op de Veluwe, tourritten rijden en een glas wijn drinken op Vechta en SJK.
Voor mij ben je vast vooruitgereden en wij komen straks ook, gaan we dan weer samen avonturen beleven.

Lieve Theo rust zacht, ik zal je missen.

Rixt en kinderen, heel veel sterkte.

Sieds

clubfoto's van: Theo Jansen 1-11-1948 – 29-04-2014

correspondentieadres:
Fam. Jansen
Papenpad 1
6721HL Bennekom
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 1 mei 2014 17:34 | Aangepast door: Arnold 
Beste familie van Theo

Ik zit met kippenvel op mijn armen en tranen in mij ogen, dit is wel heel snel gegaan.
Hij zal door mij niet vergeten worden.
Ik zal bij ieder keer als ik de silverwing start aan Theo denken
We wensen de familie en uiteraard ook zijn goede vrienden uit de club heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Arnold en Victor
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 mei 2014 17:49 
Dit komt voor mij als een klap bij heldere hemel
en woorden kan ik dan niet vinden
maar Theo rust zacht
Familie veel sterkte met dit verlies

Groet Arnold

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 1 mei 2014 18:50 
Mijn condoleances aan de familie en vrienden. Aan Theo zijn we een markante motorrijder verloren. Ik wens de nabestaanden veel sterkte met het verlies van Theo.

Willem
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 1 mei 2014 18:59 


familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#13 | Geplaatst: 1 mei 2014 19:16 
Bij onze Motor-vrienden wordt getrouwd, geboren maar ook gerouwd....

Michael heeft in Grubbenvorst de pastoor gevraagd om in zijn mis aandacht te schenken aan Theo.. De pastoor vond dit een mooi gebaar in zijn preek/mis.
De tranen liepen over onze (die van Chantal en mij zeker) wangen en was zeer onroerend..
Ik ben blij dat we toen even bij Theo stil konden staan en dat er bij zoveel rijders in Grubbenvorst konden laten blijken dat je een vriend niet alleen kan verliezen tijdens een ongeluk, maar ook uit ons leven genomen kan worden door iets waar niemand op zit te wachten....

Ik ken Theo als een rustige lieve man, die voor mij klaarstond met Angel, mijn 650E, waar mijn koppakking in Ede accuut stuk ging...
Hij had altijd interesse in ons en anderen en was eigenlijk altijd wel van de partij met een rit.....

Ons werd in Grubbenvorst al verteld dat het met Theo om dagen ging, maar zo snel..... nee dit had ik niet verwacht. #HuizeBerends is ontzet en we zullen zaterdag hem nog herdenken....

Theo, ik zal je missen...

Lieke

Lieve familie van Theo.. veel sterkte met het verlies van jullie geliefde man en vader... Maar ook zijn andere 'familie' de CX-vrienden die hem nog dichter bij hem stonden als ik wens ik veel sterkte....
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 1 mei 2014 19:17 
Beste Theo, Rixt,

Ontzettend bedankt voor de vele gastvrije momenten bij jullie thuis.
Theo, ik heb als beginnend motorrijder en klusser veel van je geleerd en ben je daar erg dankbaar voor. Ik zal je missen.

Familie, veel sterkte!

Een prachtige foto die ik van Theo maakte op die koude, zonnige dag van de nieuwjaarsreceptie.
Theo
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Joshua62
Gast 
#15 | Geplaatst: 1 mei 2014 20:27 
Theo ik zal je missen........rust zacht.

Samen kleppen van de CX stellen in je garage, zal het niet vergeten!

Veel sterkte aan de familie.

Jos
Ede

Pagina  Pagina 1 van 4:  1  2  3  4  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Theo Jansen overleden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven