Bij onze Motor-vrienden wordt getrouwd, geboren maar ook gerouwd....
Michael heeft in Grubbenvorst de pastoor gevraagd om in zijn mis aandacht te schenken aan Theo.. De pastoor vond dit een mooi gebaar in zijn preek/mis.
De tranen liepen over onze (die van Chantal en mij zeker) wangen en was zeer onroerend..
Ik ben blij dat we toen even bij Theo stil konden staan en dat er bij zoveel rijders in Grubbenvorst konden laten blijken dat je een vriend niet alleen kan verliezen tijdens een ongeluk, maar ook uit ons leven genomen kan worden door iets waar niemand op zit te wachten....
Ik ken Theo als een rustige lieve man, die voor mij klaarstond met Angel, mijn 650E, waar mijn koppakking in Ede accuut stuk ging...
Hij had altijd interesse in ons en anderen en was eigenlijk altijd wel van de partij met een rit.....
Ons werd in Grubbenvorst al verteld dat het met Theo om dagen ging, maar zo snel..... nee dit had ik niet verwacht. #HuizeBerends is ontzet en we zullen zaterdag hem nog herdenken....
Theo, ik zal je missen...
Lieke
Lieve familie van Theo.. veel sterkte met het verlies van jullie geliefde man en vader... Maar ook zijn andere 'familie' de CX-vrienden die hem nog dichter bij hem stonden als ik wens ik veel sterkte....
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.