Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

en toen ging het mis! au au

 
Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2014 22:35 
Woensdag 22 mei, hele mooie rondrit op de motor gemaakt. We hadden van de eigenaresse gehoord dat nog hoger als dat we stonden op 1230 meter hoog, er op 1645 meter hoog een uitzicht punt bevond.
Dus op de terug weg doorgereden naar dit uitzicht punt, parkeer de motor naast een auto op het parkeer terein en christl stapt af. Ik zet mijn zijstandaart uit en laat de motor er op steunen, niet te weten dat ie op een keitje stond. Het steentje schiet weg (christl zag hem weg vliegen) de motor schiet naar voren en de zijstandaart klapt in met de motor en mij er achter aan. Het gevolg is dat ik tegen de auto aan sla pressies met mijn ribbenkast tegen de rand van het spatbord
Pijn is hevig en blijf daardoor even liggen happend naar adem, hulp door omstanders is snel ter plekken en tilt de motor van mijn linker been. Hierdoor kan ik gaan zitten en kom een beetje bij. Na een 10 minuten overeind en lopen, toch ondanks de pijn naar hoger gelopen en foto, s gemaakt. Bij terug komst bij de motor voel ik me redelijk ok, tja dan maar naar de camper lager langs de zelfde weg. Dus rijden maar, maar die scherpe haarspeld bochten en steile hellingen vallen niet mee, ik verga van de pijn en ben blij snel bij de camper te zijn. Paracetamol codiine genomen en toen ging het wel weer, savonds in bed komen is een crime veel pijn en hoor mijn ribben kraken wist direct wat er loos is. Nu een paar dagen later gaat het weer een beetje, maar iets doen valt nog niet mee. Motor rijden is even uit den boze.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2014 22:41 
Ik leef met je mee. Echt (zie mijn draadje) Was verstandig geweest om even foto te laten maken. Beterschap!

Coen
(Gedeelde smart is halve smart)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2014 22:48 
Sterkte Peter!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2014 22:52 
Een mooi uitzicht, jaja... en dan zo'n heel klein steentje boven op die hele grote berg....

Sterkte Peter.

Harmony,
Hans.
( kleine oorzaken, grote gevolgen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juni 2014 22:57 
undefined:
Was verstandig geweest om even foto te laten maken.

Tja dan is het gebroken............verder doen ze er niets mee (dit is niet de eerste keer, ook eens door een steiger gezakt en met mn ribben op een stalen buis gevallen)
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juni 2014 23:03 
Op hoeveel manieren kun je een aanvaring krijgen met een auto? Zo kan het dus ook. Beterschap!

Groet,
Jan

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 juni 2014 00:49 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Wat een pech zeg, beterschap hoor, zelf in het verleden (afkloppen) vaak "ongelukjes" gehad, maar nooit zo ernstig gewond geraakt. Zeker dat steentje van de reclamespot....sterkte met de pijn en het herstellen.

groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 juni 2014 06:56 
Beterschap Peter die kneuzingen zijn erg vervelend en zeker als iemand je dan ook nog een grap of mop verteld

gr Arnold

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 juni 2014 07:56 
Sterkte Peter en doe het rustig aan.
Het is pijnlijk ja....die ribben. Het zal zijn tijd nodig hebben. Gr...Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver mai

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 juni 2014 10:11 
Beste Peter,

Dit is dus een nummer 2, zijn jullie echt zo solidair met elkander om samen de pijn te dragen of zo EN Coen EN jij kanonne.

Van Harte Beterschap, sterkte en take care.

Vriendelijke groet Mai.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 6 juni 2014 10:29 
He Peter,

Wat een pech.
Beterschap en sterkte.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 6 juni 2014 20:05 
'k Had het vorig jaar. Helemaal trots op mijn rit vanuit Nederland naar het Zwarte Woud, moe maar voldaan tent opgezet, nog even de motor voor de zekerheid goed op de plank willen zetten, en prompt schiet de CX ernaast ... Vermoeidheid? Ik hield hem in ieder geval niet. Schade: afgebroken spiegel en een pijn scheut in mijn rug.

Sterkte!
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 6 juni 2014 20:10 
Tnx allemaal, het gaat inmiddels al weer een beetje. Vandaag weer even op de cx gereden 4 km even een paar boodschapjes halen
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 juni 2014 21:11 
Beterschap Peter ,en uitkijken met de zijstandaart Gr Wim.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 9 juni 2014 14:45 
Peter, sterkte man. Gaat lekker zo, lees net het verhaal van Coen en nu die van jou...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 en toen ging het mis! au au

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven