Woensdag 22 mei, hele mooie rondrit op de motor gemaakt. We hadden van de eigenaresse gehoord dat nog hoger als dat we stonden op 1230 meter hoog, er op 1645 meter hoog een uitzicht punt bevond.
Dus op de terug weg doorgereden naar dit uitzicht punt, parkeer de motor naast een auto op het parkeer terein en christl stapt af. Ik zet mijn zijstandaart uit en laat de motor er op steunen, niet te weten dat ie op een keitje stond. Het steentje schiet weg (christl zag hem weg vliegen) de motor schiet naar voren en de zijstandaart klapt in met de motor en mij er achter aan. Het gevolg is dat ik tegen de auto aan sla pressies met mijn ribbenkast tegen de rand van het spatbord
Pijn is hevig en blijf daardoor even liggen happend naar adem, hulp door omstanders is snel ter plekken en tilt de motor van mijn linker been. Hierdoor kan ik gaan zitten en kom een beetje bij. Na een 10 minuten overeind en lopen, toch ondanks de pijn naar hoger gelopen en foto, s gemaakt. Bij terug komst bij de motor voel ik me redelijk ok, tja dan maar naar de camper lager langs de zelfde weg. Dus rijden maar, maar die scherpe haarspeld bochten en steile hellingen vallen niet mee, ik verga van de pijn en ben blij snel bij de camper te zijn. Paracetamol codiine genomen en toen ging het wel weer, savonds in bed komen is een crime veel pijn en hoor mijn ribben kraken

wist direct wat er loos is. Nu een paar dagen later gaat het weer een beetje, maar iets doen valt nog niet mee. Motor rijden is even uit den boze.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.