Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Ook dit jaar geen Vechta treffen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: < 2 dagen | Aangepast door: coenox 
Zojuist bericht uit Duitsland dat ook dit jaar het treffen in Vechta niet door gaat. Op dit moment laten de maatregelen tegen COVID-19 in Nedersachsen geen bijeenkomsten toe. De organisatie verwacht niet dat de situatie over een maand zodanig verandert dat het wel door kan gaan. Het spijt ze, maar ze blijven optimistisch richting 2022.

Jammer, maar zeer begrijpelijk.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: < 2 dagen 
heel jammer, eens kijkwn wat we dat weekend dan gaan doen....

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 1 dag 
**** **** ******** ****, gloeiende gloeiende kut Corona
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: < 1 dag 
Wat nou ****, F U C K
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: < 1 dag 
dan hopen dat het SJK wel door kan gaan!!
wij zijn inge├źnt, dus wat ons betreft..

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: < 1 dag 
voor mij mag alles doorgaan de eerste prik zit er in en over drie weken de tweede .
ik laat de prikken wel in het gele boekje zetten , voor als ik naar Engeland ga of buiten europa.
donateur 2021
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: < 1 dag 
Prikken staan bij mij genoteerd op de medicijnen lijst van de huisarts, online op te vragen.
En gevaccineerden onder elkaar mogen meer.

Jammer voor Vechta maar had het wel verwacht, net te vroeg maar een maand later vind er een groot Internationaal BSA treffen plaats bij de Bodensee.
Ben benieuwd of dat wel mag maar ik ga s.w.s. nog niet.
CX 650C : "Red Rooster"

Schrijver beussie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: < 1 dag 
het lag in de lijn der verwachting ik vind het ook ontzettend jammer maar ik kan mij de problemen van het duitse bestuur best indenken want Vechta schijnt een crisiscentrum te vormen van de coronacrisis.
Mijn stiefbroer die in die contreien woont heeft mij ook al gewaarschuwd dat Vechta gevaarlijk is en zodoende kan ik helaas ook niet naar hem toe.
maar goed ook ik heb mijn eerst prik gehad en de volgende komt op 21 Mei (maar men heeft mij al gewaarschuwd dat dit geen garantie is dat je geen corona op kan lopen en iemand anders kan besmetten)dus alles maar even rustig bekijken en afwachten en met mooi weer op het terras van m`n buurman een pilsje met borrelgarnituur pakken.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ook dit jaar geen Vechta treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven