Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Ook dit jaar geen Vechta treffen

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2021 22:19 | Aangepast door: coenox 
Zojuist bericht uit Duitsland dat ook dit jaar het treffen in Vechta niet door gaat. Op dit moment laten de maatregelen tegen COVID-19 in Nedersachsen geen bijeenkomsten toe. De organisatie verwacht niet dat de situatie over een maand zodanig verandert dat het wel door kan gaan. Het spijt ze, maar ze blijven optimistisch richting 2022.

Jammer, maar zeer begrijpelijk.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2021 07:02 
heel jammer, eens kijkwn wat we dat weekend dan gaan doen....

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2021 11:08 
**** **** ******** ****, gloeiende gloeiende kut Corona
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 mei 2021 11:09 
Wat nou ****, F U C K
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 mei 2021 15:54 
dan hopen dat het SJK wel door kan gaan!!
wij zijn ingeënt, dus wat ons betreft..

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 mei 2021 17:30 
voor mij mag alles doorgaan de eerste prik zit er in en over drie weken de tweede .
ik laat de prikken wel in het gele boekje zetten , voor als ik naar Engeland ga of buiten europa.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 mei 2021 22:42 
Prikken staan bij mij genoteerd op de medicijnen lijst van de huisarts, online op te vragen.
En gevaccineerden onder elkaar mogen meer.

Jammer voor Vechta maar had het wel verwacht, net te vroeg maar een maand later vind er een groot Internationaal BSA treffen plaats bij de Bodensee.
Ben benieuwd of dat wel mag maar ik ga s.w.s. nog niet.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beussie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 mei 2021 23:03 
het lag in de lijn der verwachting ik vind het ook ontzettend jammer maar ik kan mij de problemen van het duitse bestuur best indenken want Vechta schijnt een crisiscentrum te vormen van de coronacrisis.
Mijn stiefbroer die in die contreien woont heeft mij ook al gewaarschuwd dat Vechta gevaarlijk is en zodoende kan ik helaas ook niet naar hem toe.
maar goed ook ik heb mijn eerst prik gehad en de volgende komt op 21 Mei (maar men heeft mij al gewaarschuwd dat dit geen garantie is dat je geen corona op kan lopen en iemand anders kan besmetten)dus alles maar even rustig bekijken en afwachten en met mooi weer op het terras van m`n buurman een pilsje met borrelgarnituur pakken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 6 mei 2021 11:10 | Aangepast door: coenox 
Arnold
We hebben volgens mij iets van forumregels en het gebruik van dit soort woorden... Maar je reactie is zo begrijpelijk en uit het hart dat ik dat door de vingers wil zien . Om vrouwen niet te benadelen wil ik nog even toevoegen dat het ook kloten is.

Hoe het nu gaat en met het vooruitzicht dat de meeste mensen in Juli zijn gevaccineerd heb ik wel een beetje hoop dat SJK door kan gaan. Ik denk dat we dan wel met een strikte inschrijving moeten gaan werken. We kunnen ongeveer 100 man/vrouw aan in SJK, ik wil voorkomen dat we op 150 komen omdat we vanuit het buitenland massaal bezocht worden omdat dit dan ongeveer het eerste Treffen zal zijn. Ben ook benieuwd of het Zuid-Duitse treffen daar nog tussen zit,
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 mei 2021 13:15 | Aangepast door: sieds 
coenox:
Om vrouwen niet te benadelen wil ik nog even toevoegen dat het ook kloten is

het is gewoon beide.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beussie
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 7 mei 2021 02:13 
Coen voordat je de inschrijving al sluit voordat ik me op kan geven schrijf mij dan alvast in want ik verveel me dood, en wat de vrouwelijke leden aangaat volgens mij zijn die allemaal geemancipeerd dus kunnen wel tegen een krachtterm als door Arnold gebezigd maar goed een beetje rekening houden met elkaar en ieder in z`n waarde laten is toch wel beter.

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 8 mei 2021 15:27 
coenox
Na het uitspreken van zulke woorden hoor je je mond met zeep te wassen,omdat ik het met mijn vingers getypt heb, heb ik daarna ook meteen mijn handen met zeep gewassen. En het is inderdaad allebij de geslachtsdelen, zow k** als k**** .
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 8 mei 2021 19:58 
Arnold:
Na het uitspreken van zulke woorden hoor je je mond met zeep te wassen,omdat ik het met mijn vingers getypt heb, heb ik daarna ook meteen mijn handen met zeep gewassen. En het is inderdaad allebij de geslachtsdelen, zowel k** als k**** .

In deze corona tijd is het wassen van de handen haast een verplichting, en zeker na zulke woorden.
Maar om nou ook mond wassen aan de corona maatregelen toe te voegen.... misschien een idee.... maar nee, toch maar niet.

SJK zal net wel/net niet gaan, denk ik zo. Maar de toestroom van enthousiaste treffengangers, tja.....

Harmony,
Hans
( loterij? donateurs eerst? inschrijf volgorde? tombola? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ook dit jaar geen Vechta treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven