Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

verkoop cx500

Schrijver renee1970
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juni 2026 13:26 
Beste Mensen

Via deze weg wil ik ten spijt mijn cx500 café racer aanbieden. Mijn hobby en passie komt spijtig genoeg ten einde. Ik doe dit via dit portaal ivm het werk en passie en viel plezier wat ik in de motor heb gestoken. Heeft er iemand interesse dan zal ik wat foto,s doorsturen. Stuur me een appje onder 0622907233.

Gr:René

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2026 18:41 
Dag René,

Je hebt gemerkt dat het hier vrij stil is. Dat is geen desinteresse, maar heeft te maken met lage bezoekersaantallen en dan ook van mensen die vaak al één of meerdere CX'en hebben. Desondanks, succes met de verkoop!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver renee1970
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 juni 2026 20:14 
Hé Coen

Kan ik via deze site wel wat foto's van mijn motor opsturen. Of doorsturen gewoon aan jou om te kijken wat jullie van de motor vinden.

Gr:René

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 30 juni 2026 22:10 
Hallo René. Je kan zelf foto's plaatsen in dit forum. Bij de FAQ's staat een uitleg. Als je er niet uitkomt mag je wat foto's naar mijn email adres sturen, dan zet ik ze wel op het forum voor je.
(marcxel55(2)gmail.com vervang de (2) voor een apenstaartje)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 4 juli 2026 12:42 
Hierbij wat foto's van Renee zijn motor.
renee 1 renee 2
renee 3 renee 4
renee 5
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 verkoop cx500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven