Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

verkoop cx500

 
Schrijver renee1970
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 3 uur 
Beste Mensen

Via deze weg wil ik ten spijt mijn cx500 café racer aanbieden. Mijn hobby en passie komt spijtig genoeg ten einde. Ik doe dit via dit portaal ivm het werk en passie en viel plezier wat ik in de motor heb gestoken. Heeft er iemand interesse dan zal ik wat foto,s doorsturen. Stuur me een appje onder 0622907233.

Gr:René

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 verkoop cx500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven