Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Toerenteller en temp.meter

 
Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juli 2006 13:02 
Ik kreeg een klant met het volgende probleem wie kan mij een oplossing geven voor het volgende:

Toerenteller en temperatuurmeter van een GL500 Silverwing doen het beide niet, zekering gecontrolleerd bij balhoofd en hoofdzekering is prima, wat kan het euvel zijn, motor start gewoon, verlichting etc is ook goed

groetjes Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 24 juli 2006 13:39 | Aangepast door: MAST 
De toerenteller is een mechanische, het kan zijn dat de binnenkabel daarvan gebroken is. Om die te vervangen moet de radiateur eraf,dan kan je bij het boutje dat de kabel op zijn plek houdt, heel soms als je geluk hebt, kan je bij het boutje zonder de radiateur te verwijderen. De temperatuur meter is wel elektrisch. Het kan zijn dat er een breuk in de kabel zit van de temperatuur zender op het blok naar de meter zelf. Dat kan je met een multimeter nakijken.
Wat ook nog kan, lees je in dit verhaal.
Succes, Marcel.
PS; lees hier hoe je de toerenteller kabel kan vervangen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juli 2006 12:29 
Ik wil jou bedanken voor deze informatie, ik hoop dat diegene daar mij om vroeg hiermee uit de voeten kan komen.

Groetjes Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Toerenteller en temp.meter

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven