Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop CX500 1978 phoenicx

Schrijver deaffy
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 jan. 2009 15:05 | Aangepast door: deaffy 
Hallo, heb toch besloten mijn motor te verkopen, ivm technisch defect en mijn gezondheid, werklplaatshandboek van peters,
zeer goed,
voorspatbord, goede wielen met nog goede voorband en redelijke achterband, tank en cockpit en
achterlicht in zeer mooie staat, reserve tank en stuurkuipje,
goeie CDI 2 stuks, goed frame met harde achterbrug goeie radiateur en 1 reserve goeie, hagon achterdempers in goede staat,
2 in 1 uitlaat zonder gaten, topkoffer en zijkoffers van krauser, met beugels ziten op de motor gemonteerd, zgan. accu en goeie extra, nieuwe originele koppelingskabel in de verpakking van honda, motorblok loopt wel mooi, soms lang soms kort, maar slaat dan ineens met een harde tik af, motor is gewoon in gemonteerde staat,de voorkeur gaat uit naar iemand die hem op wil knappen voor dit alles 150e heb geen foto, maar voor dit geld krijg je dit alles nergens, de motor heeft steeds goed verwarmd bij mij in de gang gestaan.
reacties naar deaffy69@hotmail.com
en weg is weg de eerste die hem komt halen betalen en overschrijven is de nieuwe eigenaar.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 jan. 2009 13:53 | Aangepast door: gompie 
Je mag hem ook teruggeven, hoor!
Ik heb nu een vriendin die ook enthousiast is met CXen...

h.g. Dirk (die geniet van het mooie leven...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 jan. 2009 15:06 
Een tijdje geleden heeft Arthur deze motor kado gekregen van Dirk. Ik zou het wel een nette actie vinden als de motor voor dezelfde prijs teruggaat naar de vorige eigenaar.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 jan. 2009 15:17 
dan betaal ik natuurlijk wél alle dingen die eraan vervangen zijn...

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 jan. 2009 15:40 
mee eens

Arnold

Schrijver deaffy
Gast 
#6 | Geplaatst: 16 jan. 2009 16:18 
Ja ik begrijp het wel mensen, jullie conclusie,
maar ik heb het geld hard nodig,
voor 150e mogen jullie hem ophalen,
groetjes

Schrijver gompie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 jan. 2009 17:50 
Als het dan over geld gaat, dan koop ik liever een goede Silverwing 650 en geef deze blauwe 500 weg aan mijn vriendin...*

Dirk

*vermits zij haar rijbewijs met goed gevolg weet te bemachtigen

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 jan. 2009 21:55 
Tsja, we hebben allemaal geld hard nodig!

Een gegeven paard moet je natuurlijk niet in de bek kijken maar om nou te proberen om een gegeven paard weer te verkopen zeker als de vorige eigenaar aangeboden heeft om het paard terug te nemen en de vervangen onderdelen te vergoeden.

Erg jammer vind ik dit want dit schaad de goede wil van leden om elkander te helpen in tijd van nood. De motor was gegeven en je bent nu de rechtmatige
eigenaar dus het is je goed recht om er mee te doen wat je wilt maar om dat ding hier nu te koop aan te bieden vindt ik niet gepast. Zet hem dan op marktplaats en hou je smoel erover.

Dit schaad alleen maar de goede wil van de leden om anderen uit de nood te helpen.

Veel success met de verkoop. Het geld gun ik je niet.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop CX500 1978 phoenicx

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven