Hallo, heb toch besloten mijn motor te verkopen, ivm technisch defect en mijn gezondheid, werklplaatshandboek van peters, zeer goed, voorspatbord, goede wielen met nog goede voorband en redelijke achterband, tank en cockpit en achterlicht in zeer mooie staat, reserve tank en stuurkuipje, goeie CDI 2 stuks, goed frame met harde achterbrug goeie radiateur en 1 reserve goeie, hagon achterdempers in goede staat, 2 in 1 uitlaat zonder gaten, topkoffer en zijkoffers van krauser, met beugels ziten op de motor gemonteerd, zgan. accu en goeie extra, nieuwe originele koppelingskabel in de verpakking van honda, motorblok loopt wel mooi, soms lang soms kort, maar slaat dan ineens met een harde tik af, motor is gewoon in gemonteerde staat,de voorkeur gaat uit naar iemand die hem op wil knappen voor dit alles 150e heb geen foto, maar voor dit geld krijg je dit alles nergens, de motor heeft steeds goed verwarmd bij mij in de gang gestaan. reacties naar deaffy69@hotmail.com en weg is weg de eerste die hem komt halen betalen en overschrijven is de nieuwe eigenaar. |