Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

terug van Vechta

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver blondie
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 11 juni 2007 09:48 
Ook al is puk me weeral voor geweest ( die mannen hebben nu eenmaal méér tijd dan ons dames) toch hier ook nog efkes mijn mening over het voorbije weekend; ik vond het heerlijk er voor de derde keer op rij weer bij te zijn, diegene die eerst aarzelend een kennis werden zijn nu echte vrienden voor het leven, het voelt zelfs als "one big family"
De stad verkennen vonden magda en ikzelf ook heel leuk maar het was wel snel voorbij stappen heren, veel kijk/schoptijd kregen we niet, zaten de mannen alweer op het volgende terrasje, hihi
De terugrit was heel fijn in het gezelschap van Joost, magda, erik, twan en antoon en zeker de stop bij Toontje thuis, bedankt nog maar aan Jeanneke die ons heel fijn verwelkomde met koffie en een lekkere boterham, gastvrij tot en met, heel fijne ervaring!
Droog hielden we het zelfs tot thuis in Hasselt wat ook een pluspuntje was maar ik die gisterenavond alles opengehangen had buiten om te luchten werd verrast door een onweersbui tegen middernacht waardoor alles, tent, luchtmatras, slaapzak enz, er nu kleddernat bijhangt, hopen maar op droog en zonnig vandaag zodat alles heel tijdelijk terug opgeborgen kan, op naar het volgende CXtreffen!!
Thanx everybody!
Blondie & Puk

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 11 juni 2007 13:01 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Allen,

Ook wij zijn veilig thuis gekomen zondag middag! Na afscheid te hebben genomen van Anne zijn we opweg gegaan. Ik ben met neef Jan meegereden naar Zutphen. laatste stukje reden we binnendoor en kwamen perongeluk door Zwiep, een heel erg klein plaatsje met alleen maar een molen. En bij die molen was het verzamel en show punt van de VMC, de Veteraan Motor Club. Jan reed eraan voorbij maar ik heb hem toch maar even ingehaald en laten stoppen. We zijn omgedraaid en hebben een kwartiertje bij de veteranen doorgebracht. In één woord GEWELDIG!! Vechta was leuk maar hier kreeg ik weer eens een brok van in mijn keel!! Na deze pappening zijn we doorgereden naar Zutphen. Na wat gedronken te hebben ben ik alleen doorgereden naar Nijkerk.

Ik kreeg nog een paar SMSjes van Anne :

10-06-07 22:56
Just arrived
Electronics gone Have no light and can not start engine
Haven't had lights since Vechta. I think it is a broken wire
Hope to fix before I set off tomorrow.

11-06-07 10:30
Problem nearly fixed.
The main powerwire was broken
Shuggy has put another wire from fuse to connector
Still no front light
The motor runs now
The headlight does not work becoase it dropped last night
Will fix all when I get home

Dus.... Die heeft ook weer één en ander meegemaakt!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#18 | Geplaatst: 11 juni 2007 15:57 
Tja, ik ben al weer even in Nederland. Vechta was wederom te gek. Het was lekker om vrijdag vroeg te vertrekken en met alle tijd van de wereld aan te rijden (Joost, bedankt voor de prachtige binnedoor-route). Altijd leuk, met die Engelsen rijden.

Vrijdagavond was leuk, maar door ambiance, warmte en shoarma iets te veel gedronken, waardoor ik (buiten) in coma wakker werd. Floris had een probaat middeltje bij zich, waardoor ik op tijd weer tot rijden in staat was. Eerst nog een paar verdwaalde CX-toerachterblijvers naar Visbek gebracht om daarna samen met Floris in sneltreinvaart (4 uur) huiswaarts te cruisen. Rondom Apeldoorn wat water over ons heen gekregen, maar ruim op tijd thuis gekomen.

Qua weersverandering wel bizar, zaterdag rond de lunch vielen de mussen van het dak, tot de grens (binnendoor) zelfs in hempie gereden om na Oldenzaal al in jas en later nog in regenpak te belanden en uiteindelijk in kil Linschoten te arriveren.

Edward (die in Andalusie ooit op dezelfde dag heeft geskied en in zee heeft gezwommen).

Schrijver MAST

Moderator 
#19 | Geplaatst: 11 juni 2007 17:16 | Aangepast door: MAST 
Ik ben ook weer heelhuids thuis gekomen. Heerlijk weekend gehad. Het is verslavend om Vechta mee te maken.
Petje af voor de organisatie en de inzet van de vele vrijwilligers.
Zaterdag niet met de toertocht meegereden, ik vond het te warm. (rij nooit zonder laarzen, leren broek, jas, handschoenen)
Toch nog 's middags naar de Dummersee geweest, met Chiel (Beussie's zoon)als passagier. Van zwemmen kwam het niet meer, want er kwam een flink onweer aanzetten.
Volgens jaar 2 avonden de band die dit jaar speelde is nog een reden om volgend jaar er weer bij te zijn.
Gisteren bezig geweest om de foto's op "mijn album.nl te zetten, maar door werkzaamheden aan de server lukte dat net pas.
@ouwe_Jan, ook mijn toerenteller geeft bij 140km/h een toerental van iets over de 6000 aan.
mijn album.nl foto's Vechta
Beussie's 500 turbo
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#20 | Geplaatst: 11 juni 2007 18:20 | Aangepast door: Engeltje 
Wauw, weer een ervaring rijker. Vorig jaar was het mijn eerste keer dat ik naar Vechta ging. Vond de reis toen best lang. Nu ook nog wel, maar dat kwam omdat ik nu Angel heb. Zij is een witte 650E met zijspan. Zo hier en daar op enkele foto's te zien.

Angel heb ik nu net twee weken en omdat de kinderen zowiezo meegingen, konden we gelijk uitproberen of dat ook met 2 motoren ging. Ja dus. Het was pittig,de heenreis. De terugreis ging wat vlotter en ik krijg steeds meer en meer (ook de rotondes) onder de knie. Gelukkig hadden mijn mede-reizigers begrip voor dat wanneer ik dit keer in zijn 2 door de bocht ging, niet zo vlot ging, als op een solo.

Het weer was fantastisch en ook vond ik het onweer wel prachtig, tja dat er regen meekomt, moet je dan voor lief hebben. Stephanie, onze middelste, was wel heel erg bang, en die ging zich troosten zoeken bij mij naar Michael en later bij Coen. Het meest verrassende was ontbijt op bed. Zoals Coen al vertelde, volgende week is het vaderdag in Nederland, maar de kids wilden het in Vechta voor Coen vieren. Ok ik een pet met ze gekocht en ondertussen liepen ze met Grietje en Werner wat anders te bekokstoven. Ik werd vroeg wakker, doordat er al mensen heeeeel vroeg niet meer konden slapen, maar ik werd net zo hard om een uur of half 8 weer naar de tent gestuurd. Met goed resultaat!!!

Weer naar huis toe, tent nat in de zak, we konden het net niet droog krijgen. De reis ging vlot, wat ik eerder zei. Onderweg weer een verassing. Paps stond in Deventer op ons te wachten, om de laatste km weer mee terug te rijden.

Eenmaal bij Michael, even wat gegeten en toen echt naar huis. Robin vond het laaste stuk nog het mooist: mensen zwaaien en lachen, dat wij als een gezin op twee motoren reden. Hij vond die aandacht wel heel erg leuk (ik ook hoor)

Foto's heb ik niet, want anderen hebben die al gemaakt, maar ik verheug me nu al weer op volgend jaar. En de kids ook. Die hebben genoten, vooral met Roy. Die had ook aandacht genoeg van de meiden.

Lieke
(die alleen hoopt dat iedereen zijn foto's nog naar Frans willen sturen, zodat ze ook onder het kopje 'On the Road'->'Weer thuis' komen te staan. We willen natuurlijk altijd kunnen zien wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt.)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Lemmy
Gast 
#21 | Geplaatst: 11 juni 2007 22:18 
Jammer dat er zaterdag geen bandje was (vrijdags was ik er helaas nog niet) maar voor de rest heb ik me prima vermaakt.

Was in ieder geval erg leuk om een redelijk aantal clubleden eens in het echie te zien. En was werkelijk verbaasd dat er nog zo veel rijdende cx-en zijn.

Voor SJK ga ik denk ik wel even het blok wisselen; het zou met niet verbazen als binnenkort onvermoede oliebronnen aan het licht komen op de route Heerenveen-Vechta vv.....De in Vechta aangebrachte pakking bracht wel enige verlichting maar nog steeds een actieve anti-roest behandeling ter rechterzijde (ook mijn motorpak is voor de komende jaren voldoende geolied).

Op de terugweg (met Sieds) even zoeken naar de juiste route. Dan uiteindelijk op de juiste bahn (maar wel in de verkeerde richting). Ach, dat mag de pret niet drukken toch?
Prima weer gehad op de terugweg; niet zo benauwd als de heenweg maar gewoon een lekker temperatuurtje.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 terug van Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven