Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpenrit 19 april as.

 
Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 maart 2008 09:25 
Voor de derde keer in successie organiseren we de CX Tulpenrit. De rit start in Schagen en leidt over oude zeedijken, langs bloeiende bollenvelden, en probeert de mooiste plekjes van de kop van Noord-Holland te laten zien.

We rijden de tocht in drie delen en in een gezapig tempo, en er is genoeg tijd om elkaar te leren kennen en van het landschap te genieten. Aan het einde van de dag kunnen degenen die daar zin in hebben nog met elkaar een hamburger (of salade) happen bij Mc Donalds.

Kortom, alle ingrediënten voor een geslaagde dag. Zeker als jij er ook bent!

Van de rit is nader informatie beschikbaar. Deze informatie is te vinden in de agenda, of direct hier te downloaden. De nadere informatie bestaat uit:

# Een informatieblad in *.pdf formaat.
# Een drietal GPS exchange routebestanden. (Voor Garmin navigators en compatible)
# Een drietal ITN routebestanden. (Voor TomTom)

De informatie is in *.ZIP formaat. Het wordt vanzelf uitgepakt zodra je er op dubbelklikt.

Hopelijk tot 19 april aanstaande!

Met vriendelijke groet,

Laurens Swarte
laurens@hondacx500.com

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 maart 2008 12:07 | Aangepast door: sieds 
Laurens,

Toch een beetje verwarrend, er worden 2 data genoemd voor de Tulpenrit in "on the road" nml ook 26 april en die had ik in de agenda staan.

Ik neem aan dat het nu 19 april is.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver lswarte
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 maart 2008 14:55 
Hé Sieds,

Je hebt helemaal gelijk! Er staan twee data. De 19de is de juiste datum. Ik zal Floris vragen de tekst te veranderen.

Groetjes,

Laurens.

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 maart 2008 21:57 
Sh......!!! 26 april stond in mijn agenda.... ik had 'm vastgelegd, zou 'm rijden met mijn BlackBird rijder, wilde hem héél graag aan mijn CX-vrienden voorstellen. 19 april lukt niet.... Ik baal als een stekker.....

Iedereen die wel in de gelegenheid is: vorig jaar en het jaar daar voor waren ontzettend leuk!! Zeer de moeite waard.

Prettige rit iedereen.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 maart 2008 22:07 
ik had 'm vastgelegd, zou 'm rijden met mijn BlackBird rijder, wilde hem héél graag aan mijn CX-vrienden voorstellen

Ja dat is inderdaad heel erg jammer want ik had jouw prins op het witte paard ook wel willen ontmoeten.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpenrit 19 april as.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven