Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   

Even voorstellen

Schrijver Albert Stoter
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 15 uur 
Goedenavond,

Na 1 jaar met een Honda CB250N te hebben gereden, en daar mijn motorrijbewijs mee te hebben gehaald, kocht ik medio 1980 een nieuwe CX500 (A) met daarop een Schurgers stuurkuip.

Daar heb ik een kleine 100.000 km op gereden, en dat had meer kunnen zijn als ie niet in 1990 was verbrand. Ik heb niet kunnen achterhalen of dat door vandalisme of zelfontbranding was veroorzaakt.

Na een korte motorloze periode op verschillende andere Honda's gereden, en onlangs uit nostalgische redenen weer een CX500 (B) gekocht. Nu als 2e motor naast m'n goldwing. Het kuipje dat er op zit vind ik te klein, en ik twijfel of ik ga proberen om weer een Schurgers te vinden, of een Vetter? Er moet ook maar net wat langs komen.

De CX500A in 1984 De CX500A in 1984.
De CX500B onlangs De CX500B onlangs (ik ben zelf meer veranderd dan de motor )

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: < 14 uur 
Welkom Albert! Mooi exemplaar heb je gevonden! Veel rijplezier ermee.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 13 uur 
Zal niet meevallen om zo'n kuipje te vinden, maar een mooie CX heb je in ieder geval wel. Welkom!
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Ron
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: < 4 uur 
Mooie cx, gefeliciteerd 🥳
Kijk voor het kuipje ook even over de grens op kleinanzeigen.de daar is de kans groter als in ons kleine kikkerlandje.
2015 NC750X
"Per aspera ad astra"

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: < 4 uur 
Hoef je echt niet voor naar onze Oosterburen!
Heb nog een witte Schurgers 980S topkuip met bevestigingssteunen liggen. Alleen is het glas van de linkerspiegel gebroken.
Als je interesse hebt stuur maar een pb.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 12
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven